  • 11. Data: 2009-02-24 08:18:44
    Temat: Re: Nowy Olek! E-620!
    Od: "Bartosz" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:go0ase$njm$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Przeoczylem! To w Olku wystepuje FF/BF? olaboga!!!!

    Nie znam tego systemu dobrze, ale skoro występuje w przypadku obiektywów
    producentów alternatywnych w innych systemach? Tak czy siak to już nie
    gadżet, i to w sprzęcie entry-level... Kiedy Nikon i Canon pomyślą o
    amatorach?

  • 12. Data: 2009-02-24 08:32:09
    Od: Marx <M...@n...com>

    A filmy kreci? ;)
    Marx

  • 13. Data: 2009-02-24 08:43:31
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    ktotek (K.P.) pisze:
    > http://www.dpreview.com/news/0902/09022401olympuse62
    0.asp

    > Oj, będzie hit...

    Ekranik 2,7" 230 000 pixeli <-> 3" 460 000 pixeli w mniejszym G1 ;-)

    Na horyzoncie pojawiają się już ekraniki z 920 000 pixeli (Sony, Ricoh),
    także sorry Olek - spóźniłeś się z tym hitem ;-)

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 14. Data: 2009-02-24 08:56:17
    Od: "ktotek (K.P.)" <k...@o...pl>

    Tomasz Jakubowski wrote:

    > Ekranik 2,7" 230 000 pixeli <-> 3" 460 000 pixeli w mniejszym G1 ;-)
    >
    > Na horyzoncie pojawiają się już ekraniki z 920 000 pixeli (Sony, Ricoh),
    > także sorry Olek - spóźniłeś się z tym hitem ;-)

    E tam, jak się pojawił E-500 z najlepszym wówczas LCD w swojej klasie to
    pisano, że to bajer, tylko telewizorek, żadna tam zaleta. Teraz nagle
    brak 920 000 staje się poważną wadą ;-). Ludzie mają różne kryteria
    niemniej jak dla mnie fakt, że LCD jest kręcony we wszystkie strony jest
    znacznie ważniejszy niż ilość pix na nim, chociaż jedno i drugie razem
    byłoby miłe...
    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)

  • 15. Data: 2009-02-24 09:10:15
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    ktotek (K.P.) pisze:

    > E tam, jak się pojawił E-500 z najlepszym wówczas LCD w swojej klasie to
    > pisano, że to bajer, tylko telewizorek, żadna tam zaleta. Teraz nagle
    > brak 920 000 staje się poważną wadą ;-). (...)

    Bądźmy obiektywni i oceniajmy hit na podstawie aktualnej oferty rynku a
    nie tego co było kiedyś - w ten sposób wszystko można zaklasyfikować do
    rangi hitu ;-)

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 16. Data: 2009-02-24 09:27:41
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-24 09:06:35 +0100, "ktotek (K.P.)" <k...@o...pl> said:

    > Po mojemu to Olek sobie upraszcza linie aparatów. E-4XX/5XX powoli do
    > lamusa, E-620 najniżej, E-30 pośrodku, E-3 na górnej.

    Brakuje jeszcze najmniejszej lustrzanki na rynku - odpowiednika E420,
    który właśnie za wymiary jest przez wielu ceniony. Choć może ten
    segment zeżre m4/3? Się okaże.

    de Fresz

  • 17. Data: 2009-02-24 10:18:12
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    Użytkownik "kurdybanek" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Jak dla mnie najważniejsza zmiana, to nowy AF. Reszta to gadżety.

    Update: rozmieszczenie punktow AF fatalne.

  • 18. Data: 2009-02-24 10:23:12
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    On 24 Lut, 07:12, "ktotek (K.P.)" <k...@o...pl> wrote:
    > http://www.dpreview.com/news/0902/09022401olympuse62
    0.asp

    > Oj, będzie hit...

    Spóźniony. Teraz nadchodzi era G1 i podobnych. Utrzymają się wg mnie
    pełne klatki a reszta w krótrzym lub dłuższym terminie poleci do kosza.

  • 19. Data: 2009-02-24 10:41:31
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Howk wrote:

    > Spóźniony. Teraz nadchodzi era G1 i podobnych. Utrzymają się wg mnie
    > pełne klatki a reszta w krótrzym lub dłuższym terminie poleci do kosza.

    Tak jaaaaaasne.

    Już widzę jak wszyscy wyrzucają do kosza swoje APS-C i lecą kupować szkła po 4k
    zł, bo "nadchodzi era G1".

    Ten E620 + 14-54 to będzie po prostu zestaw - killer.

  • 20. Data: 2009-02-24 10:45:54
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Bez przesady, zaraz do kosza.

    Napewno m4/3 zajmie spora czesc rynku, ale zawsze
    znajdzie sie jakas garstka masochistow z dSLRami ;)

    > Tak jaaaaaasne.
    >
    > Już widzę jak wszyscy wyrzucają do kosza swoje APS-C i lecą kupować
    > szkła po 4k zł, bo "nadchodzi era G1".

    Skad Ci sie wzielo to szklo za 4kzl?

    G1 dostajesz ze szklem, ktorego 99% ludzi ni bedzie
    wymieniac bo po co? jedyny ew. powod to jasniesze szklo,
    bez ktorego wiekszosc moze sie pokojnie obejsc.

    > Ten E620 + 14-54 to będzie po prostu zestaw - killer.

    Tak jak E-1 np? ;)