  • Data: 2010-02-08 19:47:19
    Temat: Re: Nowy Leaf - co on w sobie ma?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz pisze:
    > Znaczy co, kiepski temat zdjęcia uniemożliwia obserwację możliwości
    > technicznych sprzętu?

    A możliwości techniczne tego aparatu są większe niż innych
    zaawansowanych, ale mniejszych? Wydaje mi się, że tylko rozdzielczością
    tutaj wygrywa. Reszta parametrów jest nawet słabsza od luster ze
    średniej półki. Ale oczywiście ten aparat nie służy do fotografowania
    sportu i 5fps jest mu niepotrzebnych.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.