  • Data: 2010-02-08 20:34:31
    Temat: Re: Nowy Leaf - co on w sobie ma?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz pisze:

    > Znaczy co, kiepski temat zdjęcia uniemożliwia obserwację możliwości
    > technicznych sprzętu?

    Nie zdąży :)

    Zaczynam odkrywać piękną prawdę. Te wszystkie piksele, kolory i cała
    reszta jest gówno warta. Żeby dobrze sprzedać zdjęcie musi być
    klient-friendly, efekciarskie (w formie i treści), zrobione już nie
    pierwszy raz w atmosferze zaufania i niezawodności i takie jak akurat
    jest potrzebne. Farfocle do oglądania pod lupą nie mają (czasem -
    niestety) znaczenia.
    To w sumie bardzo fajne prawo, bo ogólnie nieznane - ginie wśród
    wypacykowanych lecz nietrafionych ujęć i nietrafionych, ale jeszcze do
    tego spieprzonych technicznie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl