-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowosci z autostrad II
Date: Fri, 23 Aug 2019 19:48:06 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 26
Message-ID: <qjp8sp$4q7$1@news.icm.edu.pl>
References: <1...@i...dyndns.org.invalid.190815.invalid>
<6...@g...com>
<qjh400$ee3t$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5...@g...com>
<5d5e4a93$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<5d5eb19a$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1566582489 4935 78.10.177.126 (23 Aug 2019 17:48:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Aug 2019 17:48:09 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.8.0
In-Reply-To: <9...@g...com>
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2661738
[ ukryj nagłówki ]On 2019-08-22 17:26, s...@g...com wrote:
>
>> I bardzo rzadko jada pasem awaryjnym, wiec nie przywalaja w kogos, kto
>> tam stoi ...
>>
>
> Tu nie chodzi o jazde po awaryjnym. Bo i u amerykanow to nie jest tak ze ktos
jedzie po nim i nie patrzy. Po prostu czasem jada normalnie, i przez gapiostwo
zjezdzaja z pasa. Tak przynajmniej w ogolnej statystyce.
>
> Jak caly sznurek aut zwalnia to i szansa na wypadek nieco mniejsza i szkody tez.
>
> Nie jest to jakas drastyczny efekt ale jest.
>
> To samo przy wypadku, ludzie zwalniaja ale nie sadze aby z powodu ogladania co sie
stalo. Zwalniaja bo sytuacja jest niecodzienna, ruch i tak jest zaburzony wiec i
czesciej o stluczke/wypadek.
>
> IMHO nawet jak to niezamierzona reakcja to jednak pozyteczna. Tyle ze czesto tworzy
korek.
Dokładnie tak
>
> Podobnie jak maruderzy co na zwezkach nagle magicznie jada -20 a jak zwezka sie
konczy to od razu moga +20.
>
> Tez mnie to denerwuje. Bo o ile rozumiem ze mozna zwolnic jak cos sie na drodze
dzieje o tyle zwezka to same pacholki, maruder jedzie pierwszy i widzi w cholere
daleko ale jedzie pomalu. Ale to juz inna bajka...
>
No ale .. sytuacja jest niecodzienna. Poza tym mają ograniczenia.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.08.19 07:15 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A