    Subject: Re: Nowości z autostrad
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Mon, 29 Jul 2019 06:20:39 +0200

    W dniu 28.07.2019 o 22:29, mk4 pisze:

    > Czyli uprawiasz megaburactwo. A co ci szkodzi po prostu zdjąć ta nogę z
    > gazu? Niech sobie jedzie. Zwłaszcza, że ty jak piszesz - sam nie masz w
    > danej chwili ochoty czy potrzeby, żeby jechać szybciej. Nie rozumiem cie
    > zupełnie.

    Powiem tak - nie ja zacząłem, nie ja się rzucam na zderzaki jak wesz na
    grzebieniu. NIe czuję się zobowiązany wobec gościa, co sam zaczął.
    Ponadto na tym odcinku jest naprawdę ciasno i jak zjadę na ten lewy bo
    jest trochę miejsca zjeżdzając 160 to naprawdę czasu jest mało, żeby
    wyprzedzić. Bez konieczności zwalniania przez wyprzedzanego do prędkości
    prawpasowców. Nie będę hamował do 120 czy 90, bo ktoś musi zapierdalać
    180 a nie 160 i to już natychmiast, ale ma 120 kucy i nie daje rady tej
    prędkości osiągnąć - jak zsłuszeni zauważyłeś zapioerdalacze nie są
    dużym problemem (poza niebezpieczeństwem, które powodują siadając innym
    na dupie), bo przynajmniej mają bryki, które im to uniemożliwiają.

    Co do jazdy prawą stroną to to praktykuję i byś się zdziwił (sam swego
    czasu zapiedalałem 200+, znam to z obu stron i nawet te 200+ jeździłem
    prawym jak było miejsce). Czasem po prostu miejsca nie ma i jedziesz
    albo prawym 120/90, albo lewym wyprzedzasz 160 czy ile tam chcesz.
    Pręskość 160 wydaje sięnormalna i nie widzę tu buractwa - natomiast jest
    to już zwykle 40 więcej niż na prawym pasie, więc wymaga to jednak nie
    małej luki, żeby tam wjechać bez zwalniania o te 4 dyszki i dać się
    wyprzedzić przez zamuloną skodę 1,6 tdi.

    > To siedzenie na dupie to jest zwykle demonizowanie. Nikt tego nie lubi.
    > Ale jak ci ktoś siedzi na dupie to jednak coś ci sugeruje. Być może że
    > twoja ocena sytuacji na drodze nie jest jedynie słuszna i powinieneś
    > rozważyć możliwość zjechania i przepuszczenia lub chwilowego
    > przyśpieszenia.

    Już ci pisałem - ja nie mam problemu z tym że nie chcę zjechać. Zjeżdzam
    jak jest miejsce. Problem ma kierownik skody, żeby wyprdzedzić na
    rozsądnym odcinku (przed następnymn pojazdem na prawym).

    --
    Shrek