    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowości z autostrad
    Date: Sun, 28 Jul 2019 22:14:19 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2019 o 09:48 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Rzadko ostatnio jeździłem. Czy mi się wydaje czy pojawiły się dwa nowe
    > typu urzyszkodników (oczywiście na testowym odcinku dc-Oć).

    To jest specyfika A2 na odcinku Wawa-Stryków. Dwa tygodnie tam nie
    jeździłem, dzisiaj wracałem z zagramanicy i też byłem w szoku :-) - ale
    jutro już się przyzyczaję :-)

    Tam jest jeszcze jedno niewystępujace gdzie indziej w takim nasileniu
    zjawisko - ja je nazywam "tempomatowym zombi". Wyskakują na lewy gdy na
    tempomacie dojadą do tira na prawym i nie mają siły wcisnąć pauzy na
    kierownicy. Nie ma dla nich znaczenia czy ktoś jest na lewym 5m za nimi,
    dzisiaj mi jednen na CB powiedział, że on musi tak robić bo straci
    płynność jazdy, przecież musiałby przychamować, poczekac aż go minę i
    przyspieszyć do 115km/h a to przecież jego czas i pieniądze. A że ja staję
    dęba za nim to nie jego sprawa, on jedzie do przodu...
    Tylu co mi dziasiaj tak wyskoczyło na 100km A2 (jechałem od Zgorzelca -
    S8, A1, A2) to nie miałem przez całe 3000km trasy z Hiszpanii...

    TG