-
Data: 2019-07-28 23:03:33
Temat: Re: Nowości z autostrad
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Sun, 28 Jul 2019 20:29:57 +0000, mk4 napisał(a):
> On 2019-07-28 17:32, Shrek wrote:
>> W dniu 28.07.2019 o 16:25, J.F. pisze:
>>>> hamował do 90, żeby mnie jakiś desperat mógł wyprzedzić i czekał aż znów
>
> Jeżdżę ta trasa od czasu do czasu. Zapierdalacze nie są problemem samym
> w sobie. Oni chcą zapierdalać - ot co. Jak im sie to umożliwi to nie ma
> z nimi najmniejszego problemu.
> Problem sprawiają jednak ci, co nie chcą zapierdalać bo po prostu nie
> zjeżdżają na prawy pas. Uważają, ze jak jest jeszczee 150-200m do
> kolejnego pojazdu na prawym to oni dalej będą "wyprzedzać" ze swoim +20
> czy +30. I tak to może trwać kilometrami. Zamiast zjechać i puścić tych
> co są za nimi to nie wiem jak to nazwać - szeryfuja? A może to czysta
> złośliwość czy zaburzenia percepcji - ciężko stwierdzić.
A moze jak u Shreka - niechec do jazdy 90, a 150m ... malo miejsca.
Szczegolnie jak ten z tylu ma malo mocy i nie zdazy.
Zreszta na to jest prosta rada - uwaza ten z tylu ze miejsca dosc - to
niech wyprzedza z prawej i pokaze. A skoro nie wyprzedza, to widac
miejsca za malo :-)
A niestety - potrafi to trwac kilometrami.
> W końcu skoro
> gość otwiera "peleton" to chyba powinien szybko załapać, że tamuje ruch.
Im dluzszy peleton, tym wiecej miejsca trzeba na prawym pasie, zeby
dac sie wyprzedzic :-)
> Druga kasta to "mam wszystkich w d* i jadę jak mi się podoba". Taki typ
> jedzie z jakaś prędkością (różnie - nie to jest istotne dokładnie z jaką
> bo problem ten sam) prawym (zazwyczaj) pasem i jak dojeżdża do pojazdu
> na prawym to ogarnia lewie 70m za sobą (a może wcale w lusterko nie
> patrzy?) włącza kierunek i ładuje się na lewy pas. W tym momencie
> zamiast wcisnąć do dechy, żeby ten manewr skrócić to dalej toczy się z
> niezmienioną prędkością i "wyprzedza". Zdarza się, że przeistacza się
> wtedy w typ opisany powyżej. Oczywiście ma głęboko w d* ze jego manewr
> trwa na tyle długo, że jak ktoś za nim jechał te 160 czy więcej to
> oczywiście będzie musiał hamować.
Pomijac nagannosc niepopatrzenia w lusterko, to mozna pojechac
dynamicznie, zobaczyc ze kursy beda kolizyjne, przyspieszyc lub
zwolnic ...
> A swoja drogą to zastanawiałem się nad tym mechanizmem - bo to pojawia
> się dość często jak się ciężarówki wyprzedzają. Są sytuacje, że różnica
> prędkości wynosi 1 km/h albo i mniej. Czy ten wyprzedzany naprawdę nie
> może zdjąć tej nogi z gazu i zwolnić te 2-3 km/h ten drugi wyprzedzi?
Nie moze, bo na tempomacie jedzie :-)
Ale moze by im taki obowiazek nalozyc ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.07.19 23:10 spider
- 28.07.19 23:24 yabba
- 28.07.19 23:49 kk
- 29.07.19 06:20 Shrek
- 29.07.19 06:56 Shrek
- 29.07.19 07:07 Tomasz Gorbaczuk
- 29.07.19 11:40 J.F.
- 29.07.19 11:56 J.F.
- 29.07.19 12:47 J.F.
- 29.07.19 16:04 mk4
- 29.07.19 17:04 SW3
- 29.07.19 19:24 Shrek
- 29.07.19 19:25 Shrek
- 29.07.19 20:14 Axel
- 29.07.19 20:26 Axel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=