  • Data: 2019-07-28 23:24:02
    Temat: Re: Nowości z autostrad
    Od: yabba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-07-2019 o 21:18, J.F. pisze:

    > masz ilustracje
    > https://www.tvp.info/43695060/karetka-na-sygnale-kon
    tra-blokujacy-droge-kierowcy-wiozla-organy-do-przesz
    czepu-wideo

    > Ale ... oni chyba pietnuja tych co nie zjezdzaja :-)
    >
    > Ciekawe czy przejdzie tlumaczenie "nie zauwazylem ze to karetka,
    > myslalem ze marszalek Kuchcinskki z rodzina"
    >
    > A tu jeszcze
    > https://www.se.pl/auto/nowosci/zatrzymano-mezczyzne-
    ktory-blokowal-karetke-na-autostradzie-a4-czy-odpowi
    e-za-swoje-zachowanie-aa-sCL3-eNzk-B59k.html

    > Swoja droga ... czy to rozsadne, zeby 200km/h jechac takim busem ?

    Bardzo możliwe, że to była karetka, która ma bardzo słabe sygnały
    dźwiękowe. Wystarczy mieć włączone trochę głośniej radio i można jej nie
    usłyszeć.

    yabba