  • Data: 2019-07-28 21:40:29
    Temat: Re: Nowości z autostrad
    Od: "Axel" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." wrote in message
    news:111r2irpmeyxe$.17wx30z126ze4$.dlg@40tude.net...

    > Na A4 tego nie widac.

    Na 'mojej' ekspresówce też nie ma.

    > Ale przeciez mozesz zjechac i zdjac noge z gazu, zeby zdazyl cie
    > wyprzedzic. Tylko upewnic sie, czy jeden jedzie :-)

    Dokładnie tak.

    > Czy to specyfika DC - tu kazdy chce 160+ :-)

    Czy ja wiem? Ostatnimi laty zauważam duże spowolnienie - 'moja' trasa stała
    się niedawno w całości drogą ekspresową, a większość samochodów nie
    przekracza 120km/h. Dużo mniej jest też jadących 140+. Dziwi mnie tylko tak
    duża liczba samochodów jadących max 100km/h..
    --
    Axel