-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net
!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad
.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
1.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <kksfth$248$1@news.task.gda.pl>
<6...@g...com>
Subject: Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
Date: Mon, 22 Apr 2013 08:20:42 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 16
Message-ID: <5174d933$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.31.255.37
X-Trace: 1366612275 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1247 83.31.255.37:2627
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2490004
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
news:618f319e-1e3e-4775-bd90-b3b92368ae24@googlegrou
ps.com...
Trzeba by najpierw spytać konstruktora silnika czy przy 2000 obr/min jest
wystarczająco wysokie ciśnienie oleju. Jeśli jest to nic się nie może
uszkodzić.
A to przypadkiem nie chodzi prędkości poruszających się względem siebie
elementów i zrywanie filmu olejowego?
Do smarowania nie potrzeba wysokiego ciśnienia oleju, co widać po tym że
silnik na biegu jałowym się nie zaciera. Co innego połączenie wysokiego
obciążenia panewek i niskich obrotów, tu ciśnienie oleju nie pomoże.
Pozdrawiam,
Łukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 22.04.13 10:44 AZ
- 22.04.13 10:47 Adam Wysocki
- 22.04.13 11:19 J.F
- 22.04.13 11:37 Lisciasty
- 22.04.13 11:58 Jakub Witkowski
- 22.04.13 12:06 Jakub Witkowski
- 22.04.13 12:09 Jakub Witkowski
- 22.04.13 13:54 anacron
- 22.04.13 14:08 Adam Wysocki
- 22.04.13 14:32 J.F
- 22.04.13 17:29 tá´Ź
- 22.04.13 17:50 Artur Maśląg
- 22.04.13 18:32 k...@g...com
- 22.04.13 19:44 Jaskot
- 22.04.13 22:21 tá´Ź
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=