eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty. › Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.co
    m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <kksfth$248$1@news.task.gda.pl>
    <e...@c...googlegroups.com>
    Subject: Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
    Date: Sat, 20 Apr 2013 13:31:45 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 17
    Message-ID: <51727c9b$0$1266$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.160.57
    X-Trace: 1366457500 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1266 83.6.160.57:2802
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489855
    [ ukryj nagłówki ]

    Lisciasty wrote:

    > Bessęsu trzymać na 2000 obr., skoro przy 2500 obr. masz max momentu,
    > czyli optymalne spalanie.

    I tak schematy producenta zaprzeczają wszystkim tym
    analizom technicznym. Np przy automatycznych skrzyniach
    obroty utrzymywane są na poziomie 1500-2000
    (jak się nie depcze)- tak przewidział producent.
    Najwyższy czas chyba zrozumieć, że do analizy
    ekspoloatacji ostatnio bardziej przydaje się wiedza z ekonomii
    (jak zaprojektować i sprzedać silnik, który będzie mało palił
    i zużyje się dzień po gwarancji) niż wiedza techniczna
    (jak jeździć i eksploatować pojazd
    zgodnie z regułami wynikającymi z zasad fizyki)
    bo te dwie sprawy są jakby na przeciwnych biegunach.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: