-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "cef" <c...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <kksfth$248$1@news.task.gda.pl>
<e...@c...googlegroups.com>
Subject: Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
Date: Sat, 20 Apr 2013 13:31:45 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 17
Message-ID: <51727c9b$0$1266$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.6.160.57
X-Trace: 1366457500 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1266 83.6.160.57:2802
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489855
[ ukryj nagłówki ]Lisciasty wrote:
> Bessęsu trzymać na 2000 obr., skoro przy 2500 obr. masz max momentu,
> czyli optymalne spalanie.
I tak schematy producenta zaprzeczają wszystkim tym
analizom technicznym. Np przy automatycznych skrzyniach
obroty utrzymywane są na poziomie 1500-2000
(jak się nie depcze)- tak przewidział producent.
Najwyższy czas chyba zrozumieć, że do analizy
ekspoloatacji ostatnio bardziej przydaje się wiedza z ekonomii
(jak zaprojektować i sprzedać silnik, który będzie mało palił
i zużyje się dzień po gwarancji) niż wiedza techniczna
(jak jeździć i eksploatować pojazd
zgodnie z regułami wynikającymi z zasad fizyki)
bo te dwie sprawy są jakby na przeciwnych biegunach.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.04.13 13:30 masti
- 20.04.13 15:37 ZIWK
- 20.04.13 15:41 ZIWK
- 20.04.13 15:51 Przemeq
- 20.04.13 16:20 ZIWK
- 20.04.13 17:35 anacron
- 20.04.13 20:43 Lisciasty
- 20.04.13 20:47 Lisciasty
- 20.04.13 21:02 J.F.
- 20.04.13 21:27 Franlik
- 20.04.13 21:52 Lisciasty
- 20.04.13 22:32 RoMan Mandziejewicz
- 20.04.13 22:34 Franlik
- 20.04.13 22:38 Franlik
- 20.04.13 22:46 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=