eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowoczesne ... luz ?
    Date: Sun, 21 Apr 2013 16:53:08 +0200
    Organization: private
    Lines: 32
    Sender: r...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <7...@p...pl.invalid>
    References: <kksfth$248$1@news.task.gda.pl> <kktcg8$qvo$1@dont-email.me>
    <kktjpk$ms4$1@news.task.gda.pl> <kku5ov$c34$1@dont-email.me>
    <kkucj6$m0s$1@news.task.gda.pl>
    <7...@m...googlegroups.com>
    <kkuq6m$ods$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@y...googlegroups.com>
    <kkuu5b$s8p$1@node2.news.atman.pl> <kkuvb4$goq$1@mx1.internetia.pl>
    <ldtbu8wb3afj$.1a4j5jwb3ojm1$.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl.invalid>
    <kl0tc8$ndl$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-37-109-47-5.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1366555988 4424 37.109.47.5 (21 Apr 2013 14:53:08 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Apr 2013 14:53:08 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3 (Normal)
    In-Reply-To: <kl0tc8$ndl$1@mx1.internetia.pl>
    X-Comment-To: Michoo
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489955
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello Michoo,

    Sunday, April 21, 2013, 4:24:47 PM, you wrote:

    >>> Np jade sobie autostrada z gorki, gorka taka ze pojazd na luzie te 120
    >>> akurat utrzymuje. Albo widze ze moj zjazd za 1500m, a na liczniiku
    >>> przepisowe 140 - co robic ? Bo doswiadczenie mi podpowiada - chwile
    >>> odczekac i na luz, na zjezdzie bede mial 80.
    >> Nic w ten sposób nie zaoszczędzisz, bo najtaniej jest po prostu jechać
    >> ze stałą prędkością.
    > E-e. Zakładając, że już się rozpędziłeś to najtaniej jest powoli hamować
    > - z jednej strony na tyle wolno, żeby nie marnować niepotrzebnie energii
    > z drugiej na tyle szybko żeby silnik unikał wtrysku a hamowanie
    > powodowały pozostałe opory ruchu (czyli chyba możliwie niskie obroty ale
    > powyżej obrotów biegu jałowego).
    > Czyli zakładając, że masz za te 1500m zjazd to najtaniej będzie jechać
    > hamując silnikiem tak, aby przez te 1500 metrów wytracić całą różnicę
    > prędkości pomiędzy aktualną a zjazdową - nie spalisz wtedy przez te
    > 1500m ani kropelki.

    Na luzie spalam. Przy hamowaniu silnikiem nie spala. Wolę hamować
    silnikiem przez 750m, nie wkurzając ciężarówek za mną zwalnianiem do
    80km/h zbyt wcześnie niż toczyć się 1500m na luzie. A paliwa jazdą na
    luzie nie zaoszczędzę.


    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: