eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe (tipko) › Re: Nowe (tipko)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    Subject: Re: Nowe (tipko)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <567cf2b0$0$22820$65785112@news.neostrada.pl>
    <567d043c$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    <n5jmf8$8e4$1@node1.news.atman.pl>
    <567e5833$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <n5m3rm$mo6$1@node1.news.atman.pl>
    <567fa116$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>
    <567fac4c$0$695$65785112@news.neostrada.pl>
    <567fc8cc$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <n5os0h$i9b$1@node1.news.atman.pl>
    <56810abd$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <n5ro2r$f1b$1@node1.news.atman.pl>
    <568273d0$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>
    <n5uv9o$lt9$1@node2.news.atman.pl>
    <5684e905$0$22828$65785112@news.neostrada.pl>
    <n63e35$dsh$1@node1.news.atman.pl>
    <5687c61f$0$701$65785112@news.neostrada.pl>
    <n68n2i$nja$1@node1.news.atman.pl>
    <568bae70$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6ggiu$vtm$1@node1.news.atman.pl>
    <5692626e$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6u53t$c91$1@node2.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@r...cb>
    Date: Mon, 11 Jan 2016 14:52:16 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.5.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <n6u53t$c91$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 86
    Message-ID: <5693b38d$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-5-173-221-60.play-internet.pl
    X-Trace: 1452520333 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 652 5.173.221.60:3274
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2575367
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-01-10 o 18:40, RadoslawF pisze:
    >
    >> No dobrze, ale jak to się ma do auta które nie posiada turbodoładowania?
    >> Konkretnie - czy "dziura turbo" jeżeli w danym aucie występuje,
    >> zmniejsza osiągi w stosunku do normalnego (takiego samego tylko bez
    >> turbo) silnika?
    >
    > W danym aucie jest 95koni bez turbo a w tym z turbo dziurą 95 koni
    > dostajesz dopiera jak turbo zacznie działać.
    > Naprawę nie rozumiesz takich podstaw i wdajesz się w dyskusję
    > na ten temat ?
    Konie to nie wszystko - w tym konkretnym wypadku liczy się przede
    wszystkim moment obrotowy. No i nadal oczekuję na odpowiedź, czy owa
    'dziura" obniża wartości poniżej osiągów silnika bez doładowania?

    >
    >> Dodam jeszcze, że chyba w dzisiejszych czasach nie ma czegoś takiego jak
    >> "dziura turbo". Mój 1.5litrowy CRDI ciągnie równo już od 1500obrotów. A
    >> co tu pisać o większych i mocniejszych silnikach...
    >
    > Nie wszyscy na drodze mają "twój CRDI".

    W 3litrowym TDI także nie wyczuwam "dziury". Nie znam w ogóle w miarę
    współczesnego auta które taka "dziurę" posiada..

    >
    >>>
    >>
    >> Czysta fantastyka, skoro nie widzisz zalet w turbodoładowaniu...
    >
    > Widzę, zalety jaki wady, ty widzisz tylko zalety.
    > Klapki na oczy ktoś ci nałożył czy sam to zrobiłeś ?

    A nie dyskutujemy tylko w kwestii "bezpieczeństwo na drodze dzięki
    zastosowaniu turbodoładowania w silnikach spalinowych"?

    >
    >>>>> A ile z tych aut które sprzedawałeś było z turbiną a ile bez ?
    >>>>>
    >>>>> Ja wiem że skoro auto kupiłem to kiedyś będę musiał je sprzedać,
    >>>>> poza przypadkami kiedy ktoś mi ukradnie lub rozbije, więc przy
    >>>>> kupowaniu patrzę które elementy czy rozwiązania będą mogły
    >>>>> obniżyć cenę sprzedaży. A w dzisiejszych samochodach elementów
    >>>>> mogących obniżyć cenę jest coraz więcej i udawanie że nie
    >>>>> istnieją nie należy do rozsądnego zachowania.
    >>>>>
    >>>>>
    >>>>> Pozdrawiam
    >>>>
    >>>> Żaden.
    >>>> Przy zakupie auta nigdy nie myślałem o jego sprzedawaniu, nigdy
    >>>> to nie
    >>>> było brane pod uwagę przy zakupie.
    >>>
    >>> Gratuluje majątku lub fantazji.
    >>
    >> Ani jedno ani drugie nie wchodzi w rachubę.
    >
    > Ostatnia możliwość to nie masz i nie miałeś własnego auta,
    > Innych nie ma. Poza zwyczajnym kłamstwem z którego nie masz się
    > teraz jak wycofać.

    Jejku!! Ty dopiero masz fantazję!

    >
    >> Mam tylko świadomość tego że nie będę ze swoim autem konkurencją dla
    >> sprowadzanego z zagranicy, i reanimowanego złomu. W skrócie - żaden to
    >> dla mnie interes gdy sprzedaję w pełni sprawne auto po 5-10 latach za
    >> ułamek jego ceny fabrycznej.
    > >
    > Liczysz na powrót czasów mojej młodości i komunizmu gdzie samochód
    > po wyjeździe za bramę polmozbytu nagle kosztował 2,5 do 3 razy
    > drożej ? Nie liczył bym na to. Dziś nowym autem z masówki wyjedziesz
    > i jego wartość spada o 10 do 20 procent. Niewykluczone że są
    > takie gdzie spadnie jeszcze więcej.
    > A że twoje podobno nie traci to trzymaj je sobie do samego złomowania.
    >
    >
    > Pozdrawiam

    Nic z tych rzeczy, powrót do mojego status quo byłby możliwy tylko
    poprzez cofnięcie czasu. Sam powrót tamtych czasów (pseudokomuny) nie
    sprawi żeby dzisiaj znowu stać mnie było na poziom życia z lat 80-90tych..

    Dokładnie tak, moje auto jest dla mnie warte dokładnie tyle na ile ja je
    wyceniam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: