  • Data: 2013-01-24 17:03:46
    Temat: Re: Nowe testy z teorii na prawo jazdy: z 80 zda?o 3
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-24 15:15, J.F pisze:

    > Da dodatkowe kilkadziesiat/kilkaset godzin jazdy pod opieka osoby
    > doswiadczonej.
    > Ktora niekoniecznie musi lapac za kierownice, ale chocby podpowie -
    > synu, deszcz pada zwolnij.

    > Coraz wiecej osob mieszka jednak w miastach z duzym ruchem, gdzie nie
    > bardzo sobie wyobrazam nauki jazdy z tatusiem w zwyklym samochodzie.

    no ale ten niezwykły miałby się różnić tylko naklejką

    > No, niektorzy ojcowie sami jezdza. Nad wode, na wczasy, do rodziny ... a
    > chocby i do sklepu.

    zgadza się... ale samemu zawsze można więcej (ja robiłem 20-30tys km
    mimo że byłem studentem i zarabiałem sporadycznie więc i nie dużo)

    > Przy czym zauwaz ze ja zasadniczo nie proponuje takiego obowiazku dla
    > pelnoletnich, tylko proponuje taka mozliwosc dla niepelnoletnich :-)

    jestem za, tylko zmieniłbym przedział wiekowy.
    PJ od 13r.ż., ale do 17r.ż. jazda tylko pod opieką osoby dorosłej.

    > Mlody czlowiek nie bardzo dysponuje pieniedzmi na samochod, wiec obecnie
    > to sie podobnie odbywa, tylko troche pozniej.

    z tego co widzę na ulicach to nastolatków stać na lepsze auto niż mnie :)

    > A dzieki temu moze mlodzi pelnoletni kierowcy bez nadzoru byliby
    > bardziej doswiadczeni.

    no jakby ktoś zrobił prawko w wieku 13 lat, to przez te 4 lata
    faktycznie by nabrał doświadczenia i rozumu żeby w wieku 17 lat jeździć
    samodzielnie

    Lukasz