  • Data: 2011-07-13 14:11:35
    Temat: Re: Nowe szkło Nikona
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-13 15:41:17 +0200, Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl> said:

    > Tak więc przedstawiam zgoła odmienną opinię, że w takiej cenie znajdą
    > się chętni z zakresu skromnych amatorów, którzy chętnie by zakupili coś
    > do makro, ale lepsze szkła ich przerażały ceną.

    Myślę że nie doceniasz miłośników pstrykania kfiatków, których
    uwiecznione miliony zapełniają amatorskie galerie ;-)
    A po kupnie lustra dla dotychczasowego posiadacza kompakta pierwszym
    zgrzytem może być właśnie brak trybu makro w korpusie z kitem.
    Większość dotychczas pewnie kupowała soczewki, teraz dostali obiektyw
    stricte makro za względnie niewielkie pieniądze (niewielkie oczywiście
    dla Mülera czy innego Smitha, a mniej Kowalskiego, choć to trochę też).

    de Fresz