  • Data: 2015-01-31 16:20:32
    Temat: Re: Nowe rozważania o starym pececie.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sądząc po tym co wypisuje twój czytnik, masz na myśli W7 (no bo chyba
    > używasz właśnie tego jedynie słusznego). Fachowca ani udaję ani nim nie
    > jestem ale ty za to jesteś tak tajemniczy i ogólnikowy że trudno cię
    > posądzić o jakąś głębszą wiedzę. Typowy przedszkolak - wiem ale nie
    > powiem :)

    Typowy przedszkolak to ktoś kto wysuwa swoje wnioski
    zamiast czytać rozmówcę. A ja nie napisałem że chodzi o system
    który ja używam. Ale jak się przez dwa dni dyskutowało z nieznanym
    faktem to trzeba jakoś z tego wybrnąć co ci się niestety
    nie specjalnie udało.

    > Zatem, podsumowując: Nie wykazałeś aby używanie dysków SSD celem
    > przyspieszenia pracy komputera (dodam że w typowych domowych
    > zastosowaniach) było niewłaściwe ani że zamiast niego należy stosować
    > jakiś jedynie słuszny system (tak jakby systemy istotnie się różniły pod
    > względem operowania RAM-em).

    Bo i nie to wykazywałem.

    > Pozostań w błogim przekonaniu posiadania jedynej racji :)

    A dzięki temu ty będziesz mógł pozostać w swoim błogim
    przekonaniu. Gratuluje naiwności :-)