  • Data: 2015-01-31 12:15:28
    Temat: Re: Nowe rozważania o starym pececie.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 31 Jan 2015 11:18:24 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Kiedy to nie tajemnica.
    > Ale skoro udajesz fachowca to bądź konsekwentny i rozwiąż to sam
    > zamiast pisać głupoty na grupie. Powodzenia życzę.

    Sądząc po tym co wypisuje twój czytnik, masz na myśli W7 (no bo chyba
    używasz właśnie tego jedynie słusznego). Fachowca ani udaję ani nim nie
    jestem ale ty za to jesteś tak tajemniczy i ogólnikowy że trudno cię
    posądzić o jakąś głębszą wiedzę. Typowy przedszkolak - wiem ale nie
    powiem :)
    Zatem, podsumowując: Nie wykazałeś aby używanie dysków SSD celem
    przyspieszenia pracy komputera (dodam że w typowych domowych
    zastosowaniach) było niewłaściwe ani że zamiast niego należy stosować
    jakiś jedynie słuszny system (tak jakby systemy istotnie się różniły pod
    względem operowania RAM-em).
    Pozostań w błogim przekonaniu posiadania jedynej racji :)
    --
    Jacek