  • 61. Data: 2019-11-09 14:51:10
    Temat: Re: Nowe przepisy. To jest zamek.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-11-2019 o 14:36, BronkL pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Jeden i drugi jedzie prawidłowym pasem. I jeden i drugi czasami
    > potrzebuje zmienić pas na zamek.

    Ale dlaczego akurat na zamek?
    Bo tak sobie wydumałeś i już?
    Bzdura, bzdura, bzdura - nie w tej sytuacji.
    EOD

  • 62. Data: 2019-11-09 14:58:14
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    > Ale dlaczego akurat na zamek?
    > Bo tak sobie wydumałeś i już?
    > Bzdura, bzdura, bzdura - nie w tej sytuacji.
    > EOD

    Widzę, że tylko umiesz pisać "bzdura"
    i niczego nie potrafisz uzasadnić.

  • 63. Data: 2019-11-09 17:28:50
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-09 o 14:58, BronkL pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Widzę, że tylko umiesz pisać "bzdura"
    > i niczego nie potrafisz uzasadnić.

    "W warunkach znacznego zmniejszenia prędkości na jezdni z więcej niż
    jednym pasem ruchu w tym samym kierunku jazdy, w przypadku gdy nie
    istnieje możliwość kontynuacji jazdy pasem ruchu z powodu wystąpienia
    przeszkody na tym pasie ruchu lub jego zanikania,"
    W podawanym przykładzie nie kończy się pas ruchu a tylko jakiś cwaniak
    chce się wepchnąć na inny bas bo ten inny bardziej mu pasuje.
    W tym przypadku suwak nie obowiązuje.

    "kierujący pojazdem poruszający się tym pasem ruchu jest obowiązany
    bezpośrednio przed miejscem wystąpienia przeszkody lub miejscem
    zanikania pasów ruchu umożliwić zmianę pasa ruchu jednemu pojazdowi"
    A to przydatny dla idiotów którzy już zapowiadali jak się będą
    wpychali do kolejki bo uznali że suwak obowiązuje tam gdzie im
    to pasuje.

    I będzie jak zwykle, niebiescy panowie będą nauczać za pomocą
    mandatów.

    Pozdrawiam

  • 64. Data: 2019-11-09 17:53:05
    Temat: Re: Nowe przepisy. Koniec pasa ruchu.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > przeszkody na tym pasie ruchu lub jego zanikania,"

    > W podawanym przykładzie nie kończy się pas ruchu

    Dlaczego uważasz, że nie kończy się pas ruchu ?
    Prawy pas ruchu dla jadących na wprost kończy się w miejscu
    gdzie jest znak pionowy.
    Za znakiem pionowym jest pas dla skręcających w prawo
    i nie jest dozwolona jazda na wprost prawym pasem.

  • 65. Data: 2019-11-09 18:00:16
    Od: JaTy <J...@g...com>

    W dniu 09.11.2019 o 17:53, BronkL pisze:

> [...]
    > gdzie jest znak pionowy.
    > Za znakiem pionowym jest pas dla skręcających w prawo
    > i nie jest dozwolona jazda na wprost prawym pasem.

    więcej takich "mądrych inaczej" a na pewno będzie nam się jeździło
    jak w Rosji
    --
    JaTy

  • 66. Data: 2019-11-09 23:14:52
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-09 o 18:00, JaTy pisze:

> [...]

    Bo zakręt pasa nie oznacza jego końca.

    Koniec pasa ruchu jest sygnalizowany znakiem D-14.
    O jakim znaku ty piszesz?

    > więcej takich "mądrych inaczej" a na pewno będzie nam się jeździło
    > jak w Rosji

    Bez przesady.
    Doprowadzi do kolizji wymuszając pierwszeństwo bo dla niego pas
    się skończył i policja mu dopierdoli mandat a ubezpieczyciel
    zmniejszenie zniżek lub nawet zwyżkę za ubezpieczenie.
    Wtedy przestanie pierdolić głupoty.

    Pozdrawiam

  • 67. Data: 2019-11-10 02:30:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-11-2019 o 23:14, RadoslawF pisze:

> [...]
    > się skończył i policja mu dopierdoli mandat a ubezpieczyciel
    > zmniejszenie zniżek lub nawet zwyżkę za ubezpieczenie.

    Ale jeszcze wcześniej ktoś w te głupoty uwierzy i wraz z nim będzie je
    stosował w praktyce.
    I pogną Ci blachy w aucie w ramach swojej "interpretacji rozszerzającej".

    Zastanawiam się tylko, skąd się tacy upierdliwi debile biorą?

    Zamek jest tak prosty, że nie bardzo wiem, jak można próbować go tak
    komplikować...

  • 68. Data: 2019-11-10 11:25:48
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-10 o 02:30, Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > Zastanawiam się tylko, skąd się tacy upierdliwi debile biorą?
    >
    > Zamek jest tak prosty, że nie bardzo wiem, jak można próbować go tak

    Komplikują go idioci którzy chcą przekonać świat że zrobiono go
    dla ich wygody a nie dla łatwego omijania zablokowanego pasa ruchu.
    I ja w odróżnieniu od idioty z którym dyskutowałem zacytowałem
    odpowiedni fragment przepisu a ty co zacytujesz poza swoim
    debilnym przekonaniem że twoja racje jest bardziej twojsza?

    Pozdrawiam

  • 69. Data: 2019-11-10 16:02:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-11-2019 o 11:25, RadoslawF pisze:

> [...]
    > odpowiedni fragment przepisu a ty co zacytujesz poza swoim
    > debilnym przekonaniem że twoja racje jest bardziej twojsza?

    Masz jakieś problemy z czytaniem i rozumieniem tekstu na który
    odpowiadasz, czy w ogóle nie starasz się go przeczytać?
    Bo już kolejny raz mylisz rozmówców i atakujesz kogoś, kto Cię
    generalnie popiera.....

    Zauważ wreszcie że to ktoś kto Ci odpowiada, niekoniecznie musi się z
    Tobą nie zgadzać, więc naprawdę nie trzeba na niego napadać, tylko i
    wyłącznie dlatego że odpowiedział na Twój post.

  • 70. Data: 2019-11-10 16:21:13
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-10 o 16:02, Cavallino pisze:

    > Masz jakieś problemy z czytaniem i rozumieniem tekstu na który
    > odpowiadasz, czy w ogóle nie starasz się go przeczytać?
    > Bo już kolejny raz mylisz rozmówców i atakujesz kogoś, kto Cię
    > generalnie popiera.....

    Czujesz się zaatakowany faktem że przedpiscę nazywam idiotą?

    > Zauważ wreszcie że to ktoś kto Ci odpowiada, niekoniecznie musi się z
    > Tobą nie zgadzać, więc naprawdę nie trzeba na niego napadać, tylko i
    > wyłącznie dlatego że odpowiedział na Twój post.

    Naprawdę poczułeś się napadniętym tymże przedpiscę nazwałem idiotą?
    A może coś innego cię napadło? Napiszesz co?