    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe przepisy. Koniec pasa ruchu.
    Date: Sun, 10 Nov 2019 02:30:58 +0100
    <qq0mlh$1dgc$1@gioia.aioe.org> <qq1t4t$fqd$1$Cav@news.chmurka.net>
    <qq3gob$fnt$1@gioia.aioe.org> <qq3r15$e7c$1$Cav@news.chmurka.net>
    <qq4ov7$gb8$1@gioia.aioe.org> <qq53fk$23g$1$Cav@news.chmurka.net>
    <qq5jf0$3rf$1@gioia.aioe.org> <qq6ed4$msu$1$Cav@news.chmurka.net>
    <qq6fe6$32m$1@gioia.aioe.org> <qq6g8b$nq2$1$Cav@news.chmurka.net>
    <qq6gma$8sa$1@gioia.aioe.org>
    <5dc6ea14$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <qq6qvf$1pe3$1@gioia.aioe.org> <qq6rav$1r52$1@gioia.aioe.org>
    <5dc73b2e$0$522$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 09-11-2019 o 23:14, RadoslawF pisze:

    > Bo zakręt pasa nie oznacza jego końca.

    > Koniec pasa ruchu jest sygnalizowany znakiem D-14.
    > O jakim znaku ty piszesz?

    > Bez przesady.
    > Doprowadzi do kolizji wymuszając pierwszeństwo bo dla niego pas
    > się skończył i policja mu dopierdoli mandat a ubezpieczyciel
    > zmniejszenie zniżek lub nawet zwyżkę za ubezpieczenie.
    > Wtedy przestanie pierdolić głupoty.

    Ale jeszcze wcześniej ktoś w te głupoty uwierzy i wraz z nim będzie je
    stosował w praktyce.
    I pogną Ci blachy w aucie w ramach swojej "interpretacji rozszerzającej".

    Zastanawiam się tylko, skąd się tacy upierdliwi debile biorą?

    Zamek jest tak prosty, że nie bardzo wiem, jak można próbować go tak
    komplikować...