    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe przepisy. Koniec pasa ruchu.
    Date: Sun, 10 Nov 2019 16:02:21 +0100
    <qq0mlh$1dgc$1@gioia.aioe.org> <qq1t4t$fqd$1$Cav@news.chmurka.net>
    <qq3gob$fnt$1@gioia.aioe.org> <qq3r15$e7c$1$Cav@news.chmurka.net>
    <qq4ov7$gb8$1@gioia.aioe.org> <qq53fk$23g$1$Cav@news.chmurka.net>
    <qq5jf0$3rf$1@gioia.aioe.org> <qq6ed4$msu$1$Cav@news.chmurka.net>
    <qq6fe6$32m$1@gioia.aioe.org> <qq6g8b$nq2$1$Cav@news.chmurka.net>
    <qq6gma$8sa$1@gioia.aioe.org>
    <5dc6ea14$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <qq6qvf$1pe3$1@gioia.aioe.org> <qq6rav$1r52$1@gioia.aioe.org>
    <5dc73b2e$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <qq7p8e$ab0$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5dc7e67f$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 10-11-2019 o 11:25, RadoslawF pisze:

    > Komplikują go idioci którzy chcą przekonać świat że zrobiono go
    > dla ich wygody a nie dla łatwego omijania zablokowanego pasa ruchu.
    > I ja w odróżnieniu od idioty z którym dyskutowałem zacytowałem
    > odpowiedni fragment przepisu a ty co zacytujesz poza swoim
    > debilnym przekonaniem że twoja racje jest bardziej twojsza?

    Masz jakieś problemy z czytaniem i rozumieniem tekstu na który
    odpowiadasz, czy w ogóle nie starasz się go przeczytać?
    Bo już kolejny raz mylisz rozmówców i atakujesz kogoś, kto Cię
    generalnie popiera.....

    Zauważ wreszcie że to ktoś kto Ci odpowiada, niekoniecznie musi się z
    Tobą nie zgadzać, więc naprawdę nie trzeba na niego napadać, tylko i
    wyłącznie dlatego że odpowiedział na Twój post.