    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe propozycje PO
    Date: Wed, 30 May 2012 08:10:41 +0200

    W dniu 2012-05-29 22:21, Marcin N pisze:

    > Masz jakieś wsparcie? Jeżdżę od 20 lat. Pamiętam tamte przepisy. Nie
    > było obowiązku zatrzymania się przed metalową strzałką. Howgh.

    Ja jeżdżę dłużej i jak napisałem nie pamiętam, czy był taki obowiązek,
    ponieważ przeżyłem już parę wersji PoRD (pierwsza to jeszcze ta
    sprzed "europeizacji"), natomiast widzę, że wiele osób nie przestrzega
    obowiązku zatrzymania się przed strzałką, więc możliwym jest, że
    i wtedy taki obowiązek był. Wczoraj szukałem PoRD z 1983 z
    wyjaśnieniami, ale chyba gdzieś mi go wcięło - jeszcze poszukam.