  • Data: 2012-06-01 20:55:29
    Temat: Re: Nowe propozycje PO
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-01 20:41, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > Jeszcze nie widzialem miskow w miejscu, gdzie jest niebezpiecznie
    > (szkola, przejscie dla pieszych bez sygnalizacji itd).

    To wiem - to by nie pasowało do Twojej ideologii.

    > Typowe miejsca,
    > to w miare bezpieczne odcinki drog z idiotycznymi ograniczeniami.

    W takim miejscach to można było spotkać SM, a nie policjantów.

    > Nie jest normalne, ze zaklada sie, ze ludzie beda lamac prawo,

    Jak najbardziej normalne, że ludzie będą popełniać wykroczenia.
    Tak trochę, tak troszeczkę, albo całkiem mocno, bo nikt ich nie
    złapie.

    > nie jest
    > normalne, ze zaklada sie to na okreslonym poziomie

    Jak najbardziej normalne - sam zresztą nieraz już deklarowałeś, że
    nie będziesz przestrzegał przepisów.

    > i nie jest normalne,
    > ze ten poziom jest znacznie wyzszy, niz byl w latach poprzednich.

    Większa kontrola - większe wpływy. Jak się ludzie nauczą, to wpływy
    spadną.

    > A teraz nie moga?

    Też to robią.