  • Data: 2012-06-01 09:58:08
    Temat: Re: Nowe propozycje PO
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-01 07:58, J.F. pisze:
    (...)
    > A udaja ... ot np w banku maja jeden samochod na oddzial. Bierze ten kto
    > potrzebuje. Myslisz ze po miesiacu ktos pamieta kiedy bral i po co ?

    Czytałeś co pisałem? Skąd Ci się wziął ten miesiąc? Przy systemie
    automatycznym to maks. kilkanaście dni.

    > Bank byc moze i jakis rejestr prowadzi, ale kiedys pomysla ze to za duze
    > koszty :-)

    Jeżeli będzie obowiązek prowadzenia (czy innej dokumentacji) to być może
    pomyślą, jak nie to też być może pomyślą. Tyle, że to kwestia
    drugorzędna co oni sobie myślą.

    > Albo sie nie prowadzi. Z wielu przyczyn. I taki jest stan faktyczny.

    To się będzie prowadzić. A jak nie, to będą stosowne konsekwencje
    dla firmy/pracownika itd. Skoro tak gloryfikujesz możliwość
    kombinacji i braku odpowiedzialności to przykręcą śrubę. Zresztą
    ITD już to zrobiło, ponieważ wszyscy niewinni, a jak nawet za
    rękę złapią to mówią, że to nie ich.

    > Na razie to nie maja obowiazku takiego ustalenia.

    Powtarzasz się - powyżej w cytacie masz odpowiedź.

    > A nawet jak maja ... sekretarka nie dopilnowala i nie wie :-)

    To ktoś poniesie konsekwencje służbowe - jaki problem?

    Spoko - możecie losować.