  • Data: 2012-06-01 07:58:21
    Temat: Re: Nowe propozycje PO
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 May 2012 10:30:12 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > (...)
    > No zatrudnia - znaczy pojazd nie ma osoby odpowiedzialnej za niego
    > w danym momencie, czy też wszyscy w interesie firmy udają, że nie
    > wiedzą kto wziął dokumenty, kluczyki i samochód?

    Ja o tym ze byc moze i dla lekkich pojazdow firma ma obowiazek rejestracji
    czasu pracy kierowcow ... ale skoro nie zatrudnia kierowcow, to i obowiazku
    nie ma.

    A udaja ... ot np w banku maja jeden samochod na oddzial. Bierze ten kto
    potrzebuje. Myslisz ze po miesiacu ktos pamieta kiedy bral i po co ?
    Bank byc moze i jakis rejestr prowadzi, ale kiedys pomysla ze to za duze
    koszty :-)

    > Ja jak najbardziej piszę o stanie faktycznym.

    > Na dzień dzisiejszy wprost nie ma (zresztą pisałem, że gdyby te
    > przepisy miały wejść to będą musieli zmienić/uzupełnić parę rzeczy),
    > ale takie rzeczy jednak się prowadzi. Z wielu przyczyn.

    Albo sie nie prowadzi. Z wielu przyczyn. I taki jest stan faktyczny.

    > To niech sobie ustalą administracyjnie. To ich problem.

    Na razie to nie maja obowiazku takiego ustalenia.
    A nawet jak maja ... sekretarka nie dopilnowala i nie wie :-)

    > Tak, oczywiście 3 pozostali nie wiedzą kto prowadził. Wymyślaj dalej.

    No nie wiedza. Po kilkudziesieciu takich wyjazdach tez nie bedziesz
    pamietal kto miesiac temu prowadzil.

    J.