  • Data: 2012-05-30 10:30:12
    Temat: Re: Nowe propozycje PO
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-30 08:30, J.F. pisze:
    > Dnia Wed, 30 May 2012 08:03:11 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > Ja tylko o tym ze jak zatrudnia "kierowcow", to moze i ma taki obowiazek
    > rowniez w lekkich autach, ale ona zatrudnia przedstawicieli, informatykow,
    > malarzy, ..

    No zatrudnia - znaczy pojazd nie ma osoby odpowiedzialnej za niego
    w danym momencie, czy też wszyscy w interesie firmy udają, że nie
    wiedzą kto wziął dokumenty, kluczyki i samochód?

    > Ja tam mowie o stanie faktycznym.

    Ja jak najbardziej piszę o stanie faktycznym.

    > A jest obowiazek prowadzenia rejestru ? wprost zapisanego nie ma.

    Na dzień dzisiejszy wprost nie ma (zresztą pisałem, że gdyby te
    przepisy miały wejść to będą musieli zmienić/uzupełnić parę rzeczy),
    ale takie rzeczy jednak się prowadzi. Z wielu przyczyn.

    > Wiec kto jest odpowiedzialny ? X, sekretarka, prezes, dyrektor floty,
    > dyrektor dzialu ?

    To niech sobie ustalą administracyjnie. To ich problem.

    > Albo taka sytuacja - jedziemy na robote we dwoch (czasem 4), prowadzi ten
    > ktory akurat bardziej wypoczety, trzezwy, czy glowa go nie boli.

    Tak, oczywiście 3 pozostali nie wiedzą kto prowadził. Wymyślaj dalej.