  • 111. Data: 2010-08-05 21:04:16
    Temat: Re: Nowe procesorki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Aug 2010, Janko Muzykant wrote:

    > znam jak własną kieszeń, a nie lubię innych stanów świadomości. Co z tego, że
    > za miesiąc poznam tak siódemkę skoro za rok wejdzie ósemka?

    Nauczony doświadczeniem możesz bezpiecznie założyć, że będzie to "kolejne
    ME i Vista", średnio co drugi system nadaje się do użytku :P

    pzdr, Gotfryd

  • 112. Data: 2010-08-05 21:23:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mikolaj Machowski pisze:

    > I będzie hałasował jak helikopter. Też kupiłem Modecoma, sprzedawca
    > zachwalał mi, że to cichy (i tani) model. Po tygodniu odniosłem
    > i grzecznie dopłaciłem 2 stówy do BeQuieta...

    Widocznie mam zepsuty. Bo jakby go było słychać, to by od razu wyleciał.
    Albo istotnie hałasuje mocno obciążony, u mnie nie ma okazji (one mają afc)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 113. Data: 2010-08-05 21:30:34
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Janko Muzykant napisał:

    > Widocznie mam zepsuty. Bo jakby go było słychać, to by od razu wyleciał.
    > Albo istotnie hałasuje mocno obciążony, u mnie nie ma okazji (one mają afc)

    Praca z muzyką zniszczyła ci słuch ;)

    m.

  • 114. Data: 2010-08-05 21:31:52
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Janko Muzykant wrote:

    > Widocznie mam zepsuty. Bo jakby go było słychać, to by od razu
    > wyleciał. Albo istotnie hałasuje mocno obciążony, u mnie nie ma
    > okazji (one mają afc)

    Nie chwal dnia przed zachodem słońca. Znam przypadki gdy
    w tanich zasilaczach wentylatory zaczynały "podstępnie"
    terkotać z opóźnieniem. Wystarczającym by z wymiany była
    .. figa (w gorszych sklepach), ale też na tyle wczesnym
    że do końca gwarancji dużo czasu zostawało. I masz babo
    placek..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 115. Data: 2010-08-05 21:36:50
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Mikolaj Machowski wrote:

    > Praca z muzyką zniszczyła ci słuch ;)

    Albo to co dla kogoś jest dźwiękami helikoptera, dla kogoś
    innego może być (względnie) ciche. Znam osoby które były
    bez problemu w stanie spać przy komputerze z wentylatorem
    na procesorze pracującym w tempie ~6000 obr/min...

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 116. Data: 2010-08-06 05:42:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:
> [...]
    > bez problemu w stanie spać przy komputerze z wentylatorem
    > na procesorze pracującym w tempie ~6000 obr/min...

    6000rpm to raczej odgłos przejeżdżającego skuterem roznosiciela pizzy :)
    Nie, jakby mi takie furczało to bym się zeźlił. Tak na marginesie,
    wykręcam te szpanerskie kratki z wewnątrz, zawsze to trochę mniej oporu...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /Bóg, Honor i Ojczyzna - im ktoś więcej o tym mówi, tym bardziej ma to
    gdzieś/

  • 117. Data: 2010-08-06 05:44:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

> [...]
    > .. figa (w gorszych sklepach), ale też na tyle wczesnym
    > że do końca gwarancji dużo czasu zostawało. I masz babo

    Mam nadzieję, że ''babo'', bo za rok mniej więcej to właśnie będzie
    pracować u jakiejś... :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /lepiej mieć dwa złote niż złotówkę, a jeszcze lepiej mieć dwa pięćdziesiąt/

  • 118. Data: 2010-08-06 05:50:38
    Od: "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl>

    > Więc, zamówili od Intela specjalną wersję GMA HD integrowaną z chipsetem
    > zamiast procesora, żeby potem narzekać, że nie mieli wyjścia i musieli
    > porzucić lepszą Nvidię na rzecz gorszego Intela i przez to uciąć
    > /battery life/? Zaiste ciekawe, możesz podać jakieś źródło?

    a nie mozesz sam sprawdzić tego co wypisujesz?
    jakie procki wkłada Apple do MBP znajdziesz tu: www.apple.pl
    a które z nich mają wbudowaną grafike, tu: www.intel.com

    Tomek

  • 119. Data: 2010-08-06 07:19:43
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    > No, ciągle się upomina żeby zainstalować aktualizacje... ale może od 13 lipca
    > nie chciało mi się w toto kliknąć?

    Upomina się o zaległe łatki

    http://support.microsoft.com/ph/1131

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 120. Data: 2010-08-06 08:37:24
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-05 18:20:12 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    > BeQuiet StraightPower lub DarkPower, Enermax Modu82+, Modu87+, lub Pro82+,
    > może Corsair,

    Nie może, a na pewno Corsair ;-) Coś z serii TX lub lepiej HX (odpinane
    kable to jednak fajny patent). Sporadycznie trafiają się piszczące
    sztuki, ale wymieniają w ramach gwarancji bez problemu.

    de Fresz