    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nowe procesorki
    Date: Wed, 04 Aug 2010 22:55:23 +0200

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > To nie jest platforma rozwojowa, intel już zapowiedział zmianę podstawek.

    To mi akurat wisi, ale nie wisi mi problem pamięci, bo przychodzi czas,
    że trzeba nagle zmienić kostki za cenę kilku dobrych stów i nie wiadomo,
    co zrobić ze starymi (mało kto chce 8GB).

    > A co ma piernik do wiatraka, Janko?

    To, że właśnie wiatrak będzie stał w miejscu, bo dwa rdzenie to jeszcze
    będą miały co robić, ale cztery to nie za bardzo w środowisku 32
    bitowym. Jeden szop może, reszta nie widzę, żeby korzystała nawet z
    dwóch rdzeni.

    XP ma limit na ilość procesorów, nie
    > rdzeni. Osobna sprawa to taka, że czym lepszy sprzęt tym XP gorzej sobie z
    > nim radzi. Naprawdę proponuję zastanowienie się nad aktualizacją do Windows
    > 7 x64

    Poczekam na ósemkę. Naprawdę, już z niczym nie musi być szybciej, teraz
    czas na oszczędniej :)

    > Pomyśl jednak nad AMD i czterech lub sześciu rdzeniach. Czuć różnicę,

    Dziękuję, mam inne hobby niż testowanie platform pc :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl