  • Data: 2010-08-05 06:51:49
    Temat: Re: Nowe procesorki
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant napisa?(a):

    > Obecnie sprawdzałem dwa różne, 500W i 450W, modecom i chieftec i to
    > samo. Poprzednio sporo innych. Naprawdę z chwilą gdy na płycie pojawia
    > się dvi nie widzę żadnego powodu stosowania zewnętrznej grafiki. W gry
    > nie gram nigdy, nie wykorzystuję także żadnego oprogramowania
    > korzystającego z dobrodziejstw karty.

    Skoro ma byc zintegrowana grafika to zostaje i3 i i5 w wersjach ze
    zintegrowaną grafiką - tyle, ze takie sa chyba tylko 2 rdzeniowe:

    http://ark.intel.com/ProductCollection.aspx?familyId
    =42912
    http://ark.intel.com/ProductCollection.aspx?familyId
    =43129

    Co do "dobrodziejstw karty" to np AERO w W7 odpala tryb 3D kart
    graficznych.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...