  • Data: 2010-08-05 06:48:03
    Temat: Re: Nowe procesorki
    Od: "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale u żony jakoś działa :)
    > A flash i tak skacze na wszystkim.
    > Natomiast od kilku lat mam ciągłe problemy z grafiką, dwie karty padły
    > (pojawiały się różowe ''robaczki'' na jednej, druga zamarzała po prostu
    > czasem), teraz mam gt220 i znowu raz na pięć resetów potrafi po godzinie
    > zamarznąć na sekundę, po czym pojawia się kasza na niektórych elementach,
    > nie do usunięcia bez przeładowania systemu. W komputerach klientów zawsze
    > stosuję karty onboardowe i nie pamiętam, żeby cokolwiek świrowało (poza
    > zamierzchłymi czasami z VIA). Można oczywiście następną kartę taszczyć i
> [...]
    pamietaj, ze procesory z serii i5 maja wbudowana grafikę od wersji 6xx.
    Płyty główne to wykorzystują ale musisz miec procka i5 6xx
    Chodzi to bardzo dobrze takze z rozdzielczością fullHD.
    Ogólna prędkośc pracy ststemu w takiej konfoguracji bedzie bardzo
    zalezno od szybkosci dysku twardego, bo procka nie masz czym zadławić

    Pozdrawiam
    Tomek