  • 1. Data: 2014-07-09 15:51:27
    Temat: Nowe prawo polskie -można zabijać bezkarnie.
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2014070
    9/POWIAT01/140709494

    nawet nie trzeba się zatrzymać.

  • 2. Data: 2014-07-09 16:06:32
    Temat: Re: Nowe prawo polskie -można zabijać bezkarnie.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Jul 2014 15:51:27 +0200 osobnik zwany Dawid napisał:

    > http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2014070
    9/POWIAT01/140709494

    > nawet nie trzeba się zatrzymać.

    "Jak tłumaczy prokuratura, śledztwo zostało umorzone ze względu na to, że
    brak jest dowodów na przypisanie winy kierowcy samochodu."
    wolałbyś rozstrzelanie na podstawie oskarżenia nie wiadomo kogo?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-07-09 16:50:32
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-07-09 15:51, Dawid pisze:
    > http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2014070
    9/POWIAT01/140709494

    > nawet nie trzeba się zatrzymać.

    gdy z 10 skazanych 1 okaże się niewinny to lepiej 10 rozstrzelać niż 9
    wypuścić i 1 skazać

    jestem za karą śmierci

  • 4. Data: 2014-07-09 17:06:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello fifak,

    Wednesday, July 9, 2014, 4:50:32 PM, you wrote:

    9/POWIAT01/140709494
    > gdy z 10 skazanych 1 okaże się niewinny to lepiej 10 rozstrzelać niż 9
    > wypuścić i 1 skazać

    > jestem za karą śmierci

    Jesteś nienormalny.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2014-07-09 18:31:05
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-07-09 16:06, masti pisze:

> [...]
    > brak jest dowodów na przypisanie winy kierowcy samochodu."
    > wolałbyś rozstrzelanie na podstawie oskarżenia nie wiadomo kogo?

    Jest tam taki dobry komentarz, przeczytaj.
    Jak przejadę po dzieciaku, który wleciał mi prosto pod samochód, to też
    gaz i do chałupy, no bo jestem w szoku, bo to przecież nie moja wina.
    Dobry jesteś, prawie doskonały.

  • 6. Data: 2014-07-09 22:09:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Jul 2014 18:31:05 +0200 osobnik zwany Dawid napisał:

> [...]
    > który wleciał mi prosto pod samochód, to też gaz i do chałupy, no bo
    > jestem w szoku, bo to przecież nie moja wina. Dobry jesteś, prawie

    Doczytaj co to jest prawo i jak się je stosuje. I dlaczego sprawca jest
    niewinny dopóki mu się nie udowodni winy.

  • 7. Data: 2014-07-09 22:09:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Jul 2014 16:50:32 +0200 osobnik zwany fifak napisał:

    9/
    POWIAT01/140709494

    > gdy z 10 skazanych 1 okaże się niewinny to lepiej 10 rozstrzelać niż 9
    > wypuścić i 1 skazać
    >

    > jestem za karą śmierci

    możesz zacząć od rozstrzelania samego siebie. jesteś mordercą do czego
    się właśnie przyznałeś.

  • 8. Data: 2014-07-10 07:29:09
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    > Doczytaj co to jest prawo i jak się je stosuje. I dlaczego sprawca jest
    > niewinny dopóki mu się nie udowodni winy.

    Jakaś nowa wiara, czy co? O Święta Księgo Prawa!
    A ucieczka "niewinnego sprawcy" z miejsca wypadku to co?
    Szymon

  • 9. Data: 2014-07-10 08:05:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "fifak" <f...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    9/POWIAT01/140709494

    Z tego artykułu wynika, że rowerzysta zabił sam siebie.
    Może warto pomyśleć jak się jeździ?
    No bo jak później ukarać trupa?

    Czy chodzi o karanie ofiary wypadku (tutaj kierowcy samochodu), w ramach
    zemsty?

  • 10. Data: 2014-07-10 09:31:47
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu czwartek, 10 lipca 2014 07:29:09 UTC+2 użytkownik Szymon Machel napisał:

    > Jakaś nowa wiara, czy co? O Święta Księgo Prawa!
    > A ucieczka "niewinnego sprawcy" z miejsca wypadku to co?

    Jesli wygladalo to tak, jak opisane w artykule to sorry, ale jedynie mozna do ukarac
    za jazde bez uprawnien i nieudzielenie pomocy...

    Sprawca wypadku byl rowerzysta, kierowca ofiara (w sumie moglby wystapic do rodziny o
    pokrycie kosztow naprawy pojazdu, jesli cos sie uszkodzilo i pewnie by wygral w
    sadzie...)

    O karaniu za ucieczke z miejsca wypadku (traktowaniu jak pijanego) mowi
    art. 178
    § 1. Skazując sprawcę, który popełnił przestępstwo określone w art. 173, 174 lub 177
    znajdując się w stanie nietrzeźwości lub pod wpływem środka odurzającego lub zbiegł z
    miejsca zdarzenia, sąd orzeka karę pozbawienia wolności przewidzianą za przypisane
    sprawcy przestępstwo w wysokości od dolnej granicy ustawowego zagrożenia zwiększonego
    o połowę do górnej granicy tego zagrożenia zwiększonego o połowę.

    ale jak widac zaczyna sie "Skazując sprawcę, który popełnił przestępstwo...", a on
    nie popelnil, wiec tej sprawy to nie dotyczy...

    WS