  • 1. Data: 2014-07-09 09:56:55
    Temat: mandat z chorwacji
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Witam,

    Wróciłem z urlopu i robiąc porządek w aucie znalazłem zapomniany mandat za
    parkowanie.
    Jakie faktycznie (z doświadczenia) grożą za to konsekwencję i jak ew. mogę teraz
    ten mandat zapłacić?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2014-07-09 12:14:40
    Temat: Re: mandat z chorwacji
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-07-09 09:56, Piotr pisze:

    > Wróciłem z urlopu i robiąc porządek w aucie znalazłem zapomniany
    > mandat za parkowanie.
    > Jakie faktycznie (z doświadczenia) grożą za to konsekwencję i
    > jak ew. mogę teraz ten mandat zapłacić?

    Lat temu kilka uzbierałem tych kwitków kilkanaście. Do dziś brak
    odzewu z jakiejkolwiek firmy windykacyjnej ;), bo nie zakładasz
    chyba, że RP z Chorwacją ma jakąś umowę na ściganie "wykroczeń" ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2014-07-09 12:26:44
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu środa, 9 lipca 2014 12:14:40 UTC+2 użytkownik Rafał SP Gil napisał:
> [...]
    > odzewu z jakiejkolwiek firmy windykacyjnej ;), bo nie zakładasz
    > chyba, że RP z Chorwacją ma jakąś umowę na ściganie "wykroczeń" ...

    juz niby ma :(

    http://www.forbes.pl/nie-unikniesz-mandatu-z-ue-nowe
    -przepisy-o-wymianie-informacji,artykuly,176659,1,1.
    html

  • 4. Data: 2014-07-09 19:22:10
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości:

    juz niby ma :(

    http://www.forbes.pl/nie-unikniesz-mandatu-z-ue-nowe
    -przepisy-o-wymianie-informacji,artykuly,176659,1,1.
    html

    No właśnie też mi się coś podobnego obiło o uszy i byłem ciekaw czy ktoś już
    miał jakieś doświadczenia...