  • Data: 2014-01-13 23:38:05
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Bo sam masz go na sumieniu.
    > Inaczej byś go nie bronił, bo nie czułbyś potrzeby.

    Na sumieniu?
    Na sumieniu żeby coś mieć to trzeba zrobić coś złego.
    Możesz wskazać, co takiego zrobiłem?

    > Po alkoholu niestety jesteśmy czymś gorszym.
    > Od psa więcej logiki się można spodziewać niż od schlanego człowieka.

    Zalezy od stopnia napicia.
    Po kieliszku wina czuje sie nadal doskonale.

    Ale jeżeli ktos sie nachlewa tak ze nie pamieta co robił...
    Tylko ze co mu wtedy za róznica, czy limit to 0 czy 0,2%%?

    > Owszem, dopóki nie wypijemy.

    Cóż, brzmisz jak człowiek majacy problemy z alkoholem, skoro nie
    rozrózniasz chlania po którym oczywiscie jezdzenie to przestepstwo i
    głupota i wypicia lampki wina do obiadu...
    A skoro masz problem to bardz dobrze, ze wyrobiłes sobie nawyk: pije
    (cokolwiek) to nie jadę.
    Tylko co chcesz od ludzi, ktorzy potrafią wypić lampkę wina?
    Z takimi osobami też masz problem?

    > Ten olej w głowie objawia się tak jak pisałem - pijesz, nie jedziesz.
    > Każda inna opcja jest dowodem na jego brak.

    Jak zwykle obrażasz, pomimo tego, ze nawet prawo mówi inaczej.
    O zdrowym rozsadku nawet nie wspominając.

    > Ja tam nie lubię na sobie testować czyjejś silnej woli.

    Zrozum, ze alkoholowe niebezpieczenstwo na drodze powoduja takie osoby
    ktore maja wszelkie limity w dupie.

    > Właśnie to robicie.

    To moze gdybys zechciał zrozumiec moje argumenty a nie powtarzac jak mantre
    ze nawet lapka wina to wielkie zło, to ci pijący wiecej nie czuli by sie
    usprawiedliwiani bo przeciez inni piją lampkę i też jadą.