  • Data: 2014-01-14 20:00:47
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Zdaję sobie sprawę, że nadużywający alkoholu nie wiedzą że to robią, a
    > nawet nie chcą tego przyjąć do wiadomości.

    Piszesz o sobie?
    Wiesz o czyms o czym ja nie wiem?

    > I właśnie dlatego najlepszą liczbą jest 0,00.

    Bardz dobrze, ze postawiłes sobie taki warunek.

    > A po kilku jeszcze lepiej - tak to działa niestety.

    Po kilku nie jezdze, piwo tez wypijam maks pol.
    Czasami spróbuje kieliszek jakiejs nalewki, czy cokolwiek innego, czym
    niestandardowym gospodarz częstuje.
    Nie widze w tym żadnego problemu, zeby spróbować kieliszek i powiedzieć
    STOP.

    > Mam z nim problem - za często muszę oglądać typów którzy się nim
    > raczyli.

    Zmien towarzystwo.

    > Nie - uświadamiam prostą prawdę.
    > Nawet jeśli jest trudna do zrozumienia, a nałóg nie chce jej
    > zaakceptować.

    Prosty człowiek widac potrzebuje prostych zasad.
    I bardzo dobrze, że jesteś swiadomy tego co możesz od siebie wymagać.

    > Tyle że ja zupełnie nie o tym, a o rosnącej skłonności do wypijania
    > kolejnych kieliszków.....

    Czyli twoim zdaniem taki co jezdzi majac 1,X jak bedzie wiedzial, ze limit
    to 0,00 to nie wypije w ogole, a jak wie ze limit jest 0,2 to mówi sobie:
    wypijam jeden kieliszek po czym dostaje amoku i jest po sprawie?

    > Na tej samej zasadzie kler wysuwa swoje argumenty o dzieciach
    > pchających się im do łóżka.......
    > Że niby jak dzieciaka w parku nie napadną, to wszystko jest ok.
    >
    > Tyle że to nie są argumenty, tylko pogrążanie się, zarówno klechy jak
    > i pijusa nie potrafiącego się powstrzymać.

    Rece opadają na takie porównanie.