  • 1. Data: 2010-10-30 10:43:18
    Temat: Super konkurs dla elity
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    Jeszcze do jutra każdy przeciętny szaraczek Kowalski może wziąć udział w
    konkursie projektując kartkę świąteczną. Do wygrania aparat D-Lux 5 kultowej
    firmy Leica (tak, tak, fakt nadrukowania czerwonej kropki na Lumixie LX5
    powoduje, ze aparat staje się lepszy, elitarny).

    http://en.leica-camera.com/news/news/1/7648.html

    Ale moment... Czytam regulamin i odpadam ! Niestety zdjęcie do konkursu musi byc
    wykonane aparatem Leica :( Czyli podsumowując, konkurs kierowany jest do
    snobistycznej grupy osób (ciekawe ile zgłoszeń z Polski pójdzie na ten konkurs).
    Natomiast ktoś kto już ma Leice wątpię, żeby mu się chciało brać odział w
    konkursie gdzie można wygrać najtańszy aparat z rodziny. Wiec cały ten konkurs
    to jakieś nieporozumienie chyba !

    Adameck

  • 2. Data: 2010-10-30 16:37:02
    Temat: Re: Super konkurs dla elity
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    On 10-10-30 12:43, Adameck wrote:

    > Ale moment... Czytam regulamin i odpadam ! Niestety zdjęcie do konkursu musi byc
    > wykonane aparatem Leica :( Czyli podsumowując, konkurs kierowany jest do
    > snobistycznej grupy osób

    Mam Miniluxa = jestem snobem? Żart jakiś...

  • 3. Data: 2010-10-30 17:29:37
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 30 Paź, 18:37, Jester <j...@t...net.pl> wrote:

    > Mam Miniluxa = jestem snobem? art jaki ...

    Jam mam R4 z Sumicronem ...zalapuje sie do grona snobow?
    StaM

  • 4. Data: 2010-11-02 14:48:51
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1...@n...onet.pl>,
    "Adameck" <a...@o...pl> wrote:

    > Do wygrania aparat D-Lux 5 kultowej
    > firmy Leica (tak, tak, fakt nadrukowania czerwonej kropki na Lumixie LX5
    > powoduje, ze aparat staje się lepszy, elitarny).
    Naprawde roznica miedzy Leica D-Lux 5 a Lumixem LX5 tkwi tylko w logo???

    TA

  • 5. Data: 2010-11-02 15:02:51
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 2 Lis, 15:48, T...@s...in.the.world wrote:

    > Naprawde roznica miedzy Leica D-Lux 5 a Lumixem LX5 tkwi tylko w logo???

    W cenie D-Lux5 dostajesz jeszcze LR3 oraz lepsze warunki gwarancji.
    Ponoć jpegi LX3 vs. jego Leikowa odmiana różnią się.