  • Data: 2016-06-02 20:21:03
    Temat: Re: Nowe amortyzatory gorsze niż starsze...
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 02 Jun 2016 13:51:40 +0200, Marek napisał(a):

    > _czego_?
    >
    > Ja nie jestem od zastanawiania się nad tym, to diagnosta ma
    > jednoznacznie określić, nadają się albo nie.

    Musiałby być rozumieć co robi, a to już nie takie powszechne.

    Jak widzisz coraz większa grupa osób "profesjonalnie" zajmujących się
    diagnostyką pojazdów, nie jest w stanie stwierdzić bardzo prostej rzeczy -
    czy zawieszenie jest sprawne czy nie.
    Dwie różne SKP podają Ci kompletnie różne wyniki, nikt tam nie wie co
    mierzy, nikt nie umie powiedzieć czy amortyzator jest dobry czy zły. Czy
    może coś innego jest uszkodzone itp.
    A to naprawdę nie jest skomplikowane.

    A najstraszniejsze w tej opowieści jest to, że podobny poziom kompetencji
    można spotkać również w innych grupach zawodowych. Lekarze, prawnicy,
    policjanci itd...