  • Data: 2012-09-06 00:41:53
    Temat: Re: Nowe Lumie: 820 i 920
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo tak. Tak samo było z WP7.5 - telefony z WP7 nagle stały się w jednym
    > dniu przestarzałe (prawie jak Apple). I nikogo nie obchodziło, że wiele z
    > nich miało parametry lepsze, niż później wypuszczona Lumia 610, która
    > teoretycznie nie miała prawa dostać WM wcale.

    Ok, ale z drugiej strony brak androidowej fragmentacji i update jaki
    wypusci MS moze byc bezposrednio pobrany przez telefon, bez
    blogoslawienistwa producenta sluchawki prawda?
    Gdy widze newsy, ze jakis telefon niedawno otrzymal aktualizacje ICS
    to smiac mi sie chce.
    Ja zas na JB tez sobie jeszcze troche poczekam pomimo prezentacji na
    konferencji pod koniec czerwca.
    W obozie Androida tez nie wszyscy sa swieci: Motorola robi straszna
    łaske w zakresie aktualizacji.