  • Data: 2012-09-07 13:21:26
    Temat: Re: Nowe Lumie: 820 i 920
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Salata" napisał w wiadomości
    >Taki jest trend na rynku, ze wyswietlacze musza byc coraz wieksze
    >mimo, ze nie uzywa sie takich wygodnie.

    Jak potrzebujesz "zwyklego telefonu" to po co ci smartfon, a jak
    potrzebujesz smartfona, to szybko sie okazuje ze jeszcze mniej
    wygodnie uzywa sie takich z malym ekranem :-)

    >Ja posiadajac dosyc dlugie palce, juz praca z SGS2 nie nalezala do
    >najprzyjemniejszych. Po przygodach z Androidem naprawde liczylem, ze
    >nastepca Lumi 800 bedzie posiadal ekran maksymalnie 4".

    No ale przeciez masz wybor - wiekszy i mniejszy ekran, trzeba wybrac
    920.
    Ona co prawda i tak wieksza ... widac jestes nietypowym klientem :-)

    >Niestety sie przeliczylem i 820 nie posiada takze tego fantastycznego
    >designu co miala Lumia 800 lub Nokia N9. Prawda, ze telefonu nie
    >kupuje sie dla wygladu, ale nie wyobrazam sobie codziennego
    >uzytkowania smartfonu, ktorego design mi sie nie podoba. To tak jak
    >codzienne wsiadanie do samochodu, ktorego wygladu sie nienawidzi.

    A tam - ile spogladasz na samochod w czasie wsiadania ? Wazniejsze to
    co w srodku, a jeszcze wazniejsza wygoda i funkcjonalnosc.
    A jak widok bardzo przeszkadza ... mozna wykrecic w garazu zarowke,
    mozna bylo nie kupowac :-)

    >Pojawily sie plotki na temat cen nowych Lumi. N920 ma kosztowac
    >prawie 600 Euro, a Lumia 820 - 450. Jezeli to prawda, to bedzie cena
    >zaporowa.

    Podobna cena jest chyba na wszystkie topowe nowosci.

    >Telefon bedzie skierowany tylko do entuzjastow. Entuzjasci posiadaja
    >juz topowe modele z androidem, a parametry sprzetowe nowych nokii nie
    >powalaja, chociaz wiadomo, ze sprzet to nie wszystko.

    Pole popisu dla operatorow. Moze kosztowac zlotowke.

    >Najgorzej Nokii / WP8 bedzie na rynku biznesowym, bo tu Apple
    >zadomowilo sie bardzo sprawnie, dzieki blednym posunieciom RIM i
    >nieobecnosci systemow MS na urzadzeniach mobilnych.

    Moze latwo odzyskac pozycje, bo rynek biznesowy ciagle korzysta z ms
    office.

    >Na niekorzysc WP rowniez dziala fakt, ze data premery nie zostala
    >okreslona, a ja jako konsument nie bede czekal w nieskonczonosc.

    Za dwa lata znow ci zaoferuja telefon za zlotowke, chyba ze do tego
    czasu staniesz sie zagorzalym zwolennikiem Androida lub Appla :-)

    >Poki co trzymam sie swojej starej E52, ktorej funkcjonalnie niczego
    >nie brakuje, a nawet w standardzie ma wiecej niz obecnie prawie kazdy
    >nowy smartfon.

    To moze jeszcze poczekasz i na premiere i na spadek cen :-)

    J.