  • Data: 2012-09-07 14:08:43
    Temat: Re: Nowe Lumie: 820 i 920
    Od: Salata <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-09-07 13:21, J.F wrote:

    > Jak potrzebujesz "zwyklego telefonu" to po co ci smartfon, a jak
    > potrzebujesz smartfona, to szybko sie okazuje ze jeszcze mniej wygodnie
    > uzywa sie takich z malym ekranem :-)

    Jakos na wygode podczas pracy z 4" nie narzekam i tam znajde wszystko co
    potrzeba. Nawet pewnie 3,7" spisywaloby sie znakomicie. wszystko powyzej
    4 cali to glownie do ogladania filmow.

    > No ale przeciez masz wybor - wiekszy i mniejszy ekran, trzeba wybrac 920.
    > Ona co prawda i tak wieksza ... widac jestes nietypowym klientem :-)

    Tylko ja tak mam? Ja chce 4" ale zarazem wydajnego telefonu i
    funkcjonalnego zarazem. Nie chce np iP5 to co mi zostanie. Jaki telefon
    np z androidem jest w stanie mi to zapewnic poza Galaxy Advance, ktorego
    zywotnoc na baterii jest nizsza niz SGS2?

    > A jak widok bardzo przeszkadza ... mozna wykrecic w garazu zarowke,
    > mozna bylo nie kupowac :-)

    W sumie mozna budzic sie w nocy isc do garazu po ciemku, do samochodu i
    przespac w nim ostatnie 2 godziny, aby go rano nie ogladac. Mozna
    telefon obslugiwac z zamknietymi oczami. Czasami nie ma wyboru, ale jak
    jak juz ma sie do wydania troche pieniedzy to czlowiek oczekuje pewnej
    jakosci, milej formy i funkcjonalnosci.
    Jeden lubi jak mu kwiaty pachna, a drugi jak mu stopy smierdza. Kwestia
    gustu. Ja spora uwage rowniez przykladam do formy.

    > Podobna cena jest chyba na wszystkie topowe nowosci.

    Co nie zmienia faktu, ze dla posiadaczy topowych maszynek spod znaku
    A&A, parametry telefonu nie beda usprawiedliwiac ceny nowej Lumii.

    > Pole popisu dla operatorow. Moze kosztowac zlotowke.

    Tylko, ze w odpowiednim abonamencie i tak pewnie zaplacisz za telefon
    wiecej. Wapie, ze pojawi sie w planach nizszych niz 150 zl. Ja tam lubie
    sie nie wiazac i telefon preferuje kupic w sklepie bez umowy i tym
    bardzie bez brandingu operatora.

    > Moze latwo odzyskac pozycje, bo rynek biznesowy ciagle korzysta z ms
    > office.

    Och office to nie wszystko. Wazne sa takze dodatkowe aplikacje czesto
    dedykowane dla danej firmy. Znam pare, ktore sie tym zajmuja i po
    wspomnieniu o WP8, mowia, ze zastanowia sie nad pisaniem
    oprogranmowania, kiedy system sie pojawi i bedzie odpowiednia ilosc
    klientow na tej platformie.

    > Za dwa lata znow ci zaoferuja telefon za zlotowke, chyba ze do tego
    > czasu staniesz sie zagorzalym zwolennikiem Androida lub Appla :-)

    Tyle ze za dwa lata moze byc jeszcze trudniej na rynku dla MS i Nokii.
    Kibicuje tym 2 firmom, bo konkurencja na rynku nikomu nie zaszkodzila.
    Tym bardziej dzialania jablka mniej lub bardziej uzasadnione nie
    przekonuja mnie do zakupu telefonu tej marki. Poza tym kwestia
    prywatnosci takze pozostawia wiele do zyczenia, ale w tym przypadku to
    tylko Meego najmniej mozna wytkac a reszta inwigiluje uzytkownika na
    kazdym kroku.

    > To moze jeszcze poczekasz i na premiere i na spadek cen :-)

    Tyle, ze ja nie lubie czekac. Tak mam, ze jak na jakis czas nie kupie
    sobie nowej zabawki to choruje. Nadal jestem chlopcem, ale z wiekiem
    robie sie wyhatkowo wygodnym.

    --
    regards
    Salata