    From: sumar <s...@o...eu>
    Subject: Re: Nowe Lumie: 820 i 920
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Wed, 5 Sep 2012 22:45:40 +0200

    atm:

    > NIe widze takiego Fatboya na biurku:
    > http://www.engadget.com/photos/nokia-lumia-accessori
    es/#5260800
    > Wyglada strasznie tandetnie, nie umywa sie do minimalistycznego
    > i calkiem eleganckiego Touchstone od Palma:
    > http://ecx.images-amazon.com/images/I/31JsklCzLTL._S
    L500_AA300_.jpg

    A ja mam na biurku komputer vogóle bez obudovy. Po prostu gołe
    druty na vierzchu. Vielu (pevnie pravie vszystkim) by to nie
    pasovało tylko i vyłącznie ze vzlędu na to, jak vygląda,
    zasrani vyglądovcy. Za sam vygląd czegoś jesteście v stanie
    płacić vięcej niż za samą funkcjonalność, a przecież liczy
    się DZIAŁANIE!