  • Data: 2010-07-22 05:54:14
    Temat: Re: Nowa stacja telewizyjna
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomy M. wrote:

    > Jako prywaciarz powiem że własność prywatna tym bardziej :-)

    mam grube wątpliwości czy jesteś prywaciażem.

    > Gdy słucham ludzi którzy mówią: Nie będę płacił tak horrendalnych
    > stawek ubezpieczeniowych ZA INNYCH!!!

    co ty pierniczysz?

    > KURWA przecież ubezpieczenia wymyślono dla dobra SPOŁECZEŃSTWA
    > a nie JEDNOSTKI. Często to co KORZYSTNE DLA SPOŁECZEŃSTWA
    > jest NIEKORZYSTNE DLA JEDNOSTKI. Wiec nie ma tutaj żadnych
    > sprzeczności. Jednostka musi być gotowa na poniesienie części kosztów
    > utrzymania gromadki dzieci sąsiadów ... BO TAKA JEST CENA
    > UCZESTNICZENIA W SPOŁECZNOŚCI ... za 50 lat te dzieci
    > będą nafroncie bronić jego starego dupska, nie będzie możliwości
    > nie bronić akurat jego domu broniąc całego kraju.

    zaczynasz już odlatywać w kosmos.

    > Kopalnie nie mogą być nierentowne, nie można ich zamykać lecz
    > TRZEBA NAPRAWIAĆ.

    No to zacznij naprawiać tylko wcześniej wymyśl co zrobić z tymi bandytami co
    pojada demolować warszawe?

    najprostrzą metodą naprawy kopalni jest sprzedanie jest prywatnemu
    podmiotowi.

    > Teraz gdy zdycha z głodu kasjerka z marketu to jej PAN ma to głęboko w
    > dupie!

    NIKT NIE ZMUSZA KASJERSKI Z MARKETU DO PRACY W MARKECIE.