  • Data: 2010-07-22 13:27:43
    Temat: Re: Nowa stacja telewizyjna [OT]
    Od: PaPi <...@...3> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakich nierentownych???

    Ano nierentownych.

    > Stocznie została zniszczona na polecenie unijnego
    > urzędniczyny, a nie bankructwa!!!

    Tajest. Zyd, cyklista i mason z niego pewno byl.
    Stocznie Gdynia i Szczecinska Nowa dostaly od panstwa polskiego DOTACJE
    - ktorej nie byly w stanie zwrocic = byly nierentowne.

    > Miała zamówienia i mogła pracować.

    Jak bedziesz doplacal do produkcji przez pana X majtek to rowniez pan X
    bedzie mial zamowienia i bedzie mogl pracowac.
    Tyle tylko, ze takie dzialanie nie ma zadnego ekonomicznego sensu.

    > Poza
    > tym chcieli ją kupić pracownicy. Rząd się nie zgodził.

    Co Ty pierniczysz ? Dlaczego zatem nie staneli do OTWARTEGO przetargu na
    majatek stoczni ?
    Do dzis nie zostaly sprzedane pokazne czesci majatku stoczni
    szczecinskiej. Na co czekaja pracownicy ?