-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
Date: Tue, 1 Apr 2014 11:36:06 +0200
Organization: private
Lines: 85
Sender: r...@n...agh.edu.pl
Message-ID: <1...@p...pl.invalid>
References: <lhdst7$5aj$2@node1.news.atman.pl>
<4...@p...pl.invalid>
<lhdvam$5aj$3@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<lhe0jj$5aj$6@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 5.172.248.100
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=windows-1250
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.agh.edu.pl 1396344967 9016 5.172.248.100 (1 Apr 2014 09:36:07 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Apr 2014 09:36:07 +0000 (UTC)
X-Priority: 3 (Normal)
In-Reply-To: <lhe0jj$5aj$6@node1.news.atman.pl>
X-Comment-To: AZ
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2528899
[ ukryj nagłówki ]Hello AZ,
Tuesday, April 1, 2014, 11:24:03 AM, you wrote:
>> Art. 3 PoRD znasz? To, że ktoś zachowuje się jak burak nie upoważnia
>> drugiego buraka do stwarzania DODATKOWEGO zagrożenia. To nie jest
>> sprawa między dwoma burakami - tam jedzie ileś tysięcy samochodów.
> To jest bezdyskusyjne, ale niebezpieczna sytuacje zainicjowal gosc
> w beemce.
Bez przesady - grzecznie włączył kierunkowskaz na co gość na lewym
skasował odstęp. Eskalacja nastąpiła w momencie skasowania odstępu -
włączenie kierunkowskazu niczego nie inicjowało.
>>> na zachowanie buraka ktoremu wydaje sie, ze tylko jemu sie spieszy.
>> Jak mu się śpieszy, to niech jedzie w cholerę. Mi też się zdarzało
>> bardzo śpieszyć. Kilka razy przez to, że brakło kilku minut zamiast
>> załatwić sprawę urządzałem sobie wycieczkę na kilkaset kilometrów.
>> Uprzedzając: nie, nie dało się wyjechać wcześniej - doba nie jest z
>> gumy.
> No ale spotykasz takich na trasie 10, im sie spieszy, beda szybciej
> a reszta bedzie pozniej. Mi jak sie spieszy to przyciskam ale tylko tam
> gdzie moge i nie przeszkadzam innym.
Ale jaki jest sens zamykania dostępu? Ile czasu stracisz przez takich
10 nawet (a to nie jest prawda) - 20 sekund? On chce jechać szybko -
nie będzie Ci utrudniał jazdy. Zastanów się ile czasu tracisz przez
tworzenie się konwojów na lewym pasie przy prawym pustym...
> W zimie jak jezdzilem do pracy samochodem regularnie wlasnie spotykalem
> takich cwokow co to jechali buspasem a pozniej szli na wydre bo buspas
> sie skonczyl albo zobaczyli radiowoz. Ze, mam stary samochod to mi na
> lakierze srednio zalezalo i dla zasady nie odpuszczalem to potrafili
> sie jeszcze odgrazac.
Ale jaki buspas? Nie porównuj jazdy w mieście z prędkościami grożącymi
ledwie stłuczką do jazdy autostradą, gdzie jakiekolwiek gwałtowne
wytracenie prędkości grozi karambolem i ofiarami śmiertelnymi.
Szczególnie, gdy jedzie konwój z minimalnymi odstępami bez sensu.
>> Przez konwoje na lewym pasie autostrady jadące +5 w stosunku do
>> prawego pasa marnuje się mnóstwo czasu. A prawy pas pusty poza
>> ciężarówką z przodu.
> To sie zgadza, ale to chyba nie jest usprawiedliwienie do tego typu
> zachowan, ktore spowalniaja te konwoje jeszcze bardziej? A poza tym
> to TIRy na tory!
Co spowalnia? To, że jeden samochód znajdzie się trochę bardziej z
przodu? Przyśpieszyłoby jeszcze bardziej, gdyby wszyscy się sprawnie
na pasach tasowali i stosowali stale zasadę zamka. A nie gaz i
hamulec, bo trzeba komuś drogę zamknąć.
I jazda konwojem +5 i pilnowanie, żeby ktoś się z kociołka nie
wychylił - wiesz, że w polskiej części piekła kotłów nie pilnują?
>>> Nie pochwalam takiego zachowania ale podobnie szlag mnie trafia, ze
>>> nie mozna sobie zostawic odstepu od poprzednika bo zawsze znajdzie
>>> sie polglowek ktory sie tam wcisnie.
>> Ale weź to na spokojnie, proszę. Ubędzie Ci jak on sobie pojedzie
>> szybciej? Ambicja nie pozwala wpuścić?
> Ale ja biore na spokojnie. Ubedzie mi czasu - ja moze tez sie spiesze?
> A jemu ubedzie jak przez pol minuty wyprzedzi ciezarowke jak reszta
> a pozniej przycisnie i zniknie na horyzoncie?
Jemu ubędzie, bo ten konwój na lewym nie wykazuje najmniejszego
rozsądku. Tobie nie ubędzie, bo w tym konwoju tkwisz bez sensu zamiast
robić to samo, co BMW.
>> Można spokojnie zachować odstęp. Wciśnie się - trudno. I tak by
>> wyprzedził kawałek dalej. Po czorta pogarszać sytuację i prowokować
>> wypadek?
> Tak jak wyzej - nie pochwalam zachowania goscia w Fordzie ale nadal
> pozostaje przy tym, ze zachowanie typu ten z bmw to zwykle buractwo :-)
Spotkały się dwa buraki i tyle.
Potem taki burak z Forda przesiada się na TIRa i ,,ruch reguluje", żeby
osobówki nie wyprzedzały...
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 01.04.14 11:37 AZ
- 01.04.14 11:38 Czesław Wiśniak
- 01.04.14 11:41 Czesław Wiśniak
- 01.04.14 11:43 AZ
- 01.04.14 11:47 tá´Ź
- 01.04.14 11:48 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.14 11:49 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.14 11:50 Czesław Wiśniak
- 01.04.14 11:52 megrimsES
- 01.04.14 11:54 AZ
- 01.04.14 11:55 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.14 11:55 Kol54
- 01.04.14 11:57 AZ
- 01.04.14 12:05 AZ
- 01.04.14 12:05 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=