  • Data: 2014-04-01 11:35:03
    Temat: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-01, Czesław Wiśniak <c...@n...pl> wrote:

    > To , ze nie mam problemu z wpuszczeniem szybszego, ktory za chwile zniknie
    > na horyzoncie.

    Ale gdzie on jest szybszy? Focus jedzie wolniej bo sie zrobila kolejka do
    wyprzedzania ciezarowki, gdyby ten z beemki troche ruszyl lbem i wytezyl
    wzrok troche dalej niz 10 metrow to by zauwazyl sytuacje wczesniej i kulturalnie
    ustawil sie w kolejce a nie wciskal na wydre.

    > Przeciez nie wpycha sie tam setka samochodow, zeby ten w Focusie stracil pol
    > godziny .

    Na trasie potrafi sie troche uzbierac, pol godziny z tego nie wyjdzie ale
    niesmak pozostaje ;-)

    > Zapewniam Cie, ze kierowca focusa widzial (powinien przynajmniej) widziec w
    > bocznym lusterku, ze szybko dojezdza bmka i nie podjezdzac pod zderzak tego
    > busa.

    Pewnie widzial dlatego tak zrobil, ale to nie jego broszka przewidywac i robic
    specjalnie miejsce dla jasniespieszacegosiepana :-)

    > Wszystko by sie odbylo plynnie

    No nie do konca, bo Ford by musial zwolnic i cala plynnosc szlag by trafil.
    Wlasnie o to mi sie caly czas rozbija - tacy spieszacy sie wymuszaja na innych
    utrate plynnosci, przez co jeden ma lepiej a 15 innych gorzej.

    > Ten z bmki tez gdyby umial jezdzic to wjechalby w przerwe wczesniej, a tak
    > oczywiscie tez idiota zacza spychac bez sensu focusa
    > Jeden i drugi siebie warci :)

    Otoz to.

    --
    Artur