  • Data: 2011-09-14 13:24:34
    Temat: Re: Nowa era ogloszen typu sprzedam auto
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:j4o0pu$r9v$...@n...onet.pl...

    >No to masz zadatki na kogoś w rodzaju mojej teściowej.
    >Ona też wchodzi do sklepu i coś kupuje, mimo że wcześniej nie
    >chciała, a przynajmniej nie wiedziała co chce kupić.
    >Ale nikt poważny tak nie działa.

    Wypraszam sobie :-)
    Ja tylko racjonalnie nie zwracam uwagi na samochody, bo np obecne
    ciagle jezdzic.
    Ale takie cos wzbudziloby moje zainteresowanie. A jakbym juz
    zdekodowal, to moze bym pomyslal czy obecnego jednak nie zmienic :-)

    A poza tym sie mylisz. Psychologia jest bardziej uniwersalna niz ci
    sie wydaje, myslisz ze czemu leca reklamy, pracuja akwizytorzy i
    telemarketerzy, albo jak sie przedstawia zalety kart kredytowych
    sklepom ?

    A kawal o znakomitym sprzedawcy wędek znasz ?

    J.