  • Data: 2011-02-12 17:50:51
    Temat: Re: Nowa ciekawostka Fuji
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ij672k$rb4$1@inews.gazeta.pl...
    > Cześć wszystkim
    >
    > Marek Wyszomirski pisze:
    > [...]
    >
    > No nie, aż tak dobrze nie było... W 1978 roku wprowadzono sprzedaż
    > kaszlaków po cenie "ekspresowej", którą ustalono na 120000 zł. I to była
    > prawie cena równowagi.

    Prawda!! -mniej więcej w tym czasie "wygrałem" w co-kwartalnym losowaniu
    malucha na książeczce PKO i natychmiast go sprzedałem za 130 tys.
    A to "wygrałem" w cudzysłowie, bo oczywiście musiałem zapłacić za niego owe
    69 tys, tyle, że kwotę te przetrzymywałem na książeczce PKO (z niższum
    oprocentowaniem niz wówczas było rynkowe) przez OIDP "zaledwie" (chyba?) 5
    lat.