  • Data: 2011-02-13 21:11:27
    Temat: Re: Nowa ciekawostka Fuji
    Od: "Andrzej R" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    news:4d58263b$0$2494$65785112@news.neostrada.pl...

    > Pamiętasz scenę z filmu "Kochaj albo rzuć", gdy polonus pod lekkim wpływem
    > mówi "ja nie mam nic przeciwko komunistom ale wy ich tak często nie
    > wybierajcie" Może cytat nie jest dosłowny ale mniej więcej tak to
    > brzmiało.

    No właśnie, takie życzliwe podejście do nas (w tamtych czasach), kogoś kto
    nie miła zielonego pojęcia o tym, że czy my głosujemy tak czy inaczej to i
    tak na jedno wyjdzie:-). Na Biskim Wschodzie jedynym komunistycznym
    kontyngentem był kontyngent Polski, cała reszta to "zgnili kapitaliści", i
    tam często słyszałem od żołnierzy innych armii, że: "Wy Polacy to jesteście
    komuniści, ale wy jesteście dobrzy komuniści, bo wam każą być komunistami, a
    jak by wam nie kazali to wy byście wcale komunistami nie byli" :-)