  • 41. Data: 2011-11-28 17:50:31
    Temat: Re: Nowa Toyota Celica
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-11-2011 17:44, kamil pisze:

    > Teraz każdy, kto nie lubi dużych silników będzie "niedojrzały". Idźmy
    > dalej - kto nie ma skody octavii SDI w kombi i w ksenonach ten gówniarz
    > i morderca w BMW.

    Gdybyś był łaskaw czytać uważniej, to byś nie napisał takich bzdur.
    Zakup wyśrubowanej 600tki po to żeby jeździć nią głównie po ulicach
    przypomina mi zakup ATOMa i lansowanie się nim po mieście albo od biedy
    na gierkówce.

    --
    Paweł

  • 42. Data: 2011-11-28 17:56:45
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    DoQ waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > Tak, M1 z meblościanką separującą sypialnie ;))

    Możesz sobie od strony sypialni pierdolnąć na pinezki plakat Celiki ;-)

  • 43. Data: 2011-11-28 17:58:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Możesz sobie od strony sypialni pierdolnąć na pinezki plakat Celiki ;-)

    Kamil mi odda swój plakat PASSATa b5 kąbi ;-)

    --
    Paweł

  • 44. Data: 2011-11-28 18:00:36
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    > Kamil mi odda swój plakat PASSATa b5 kąbi ;-)

    Czy aby w dizlu?

  • 45. Data: 2011-11-28 18:01:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Czy aby w dizlu?

    W dizlu, w automacie i patyku - taka rozkładówka jak playmate. Obiecał!!

    --
    Paweł

  • 46. Data: 2011-11-28 19:47:41
    Od: Agent <p...@g...com>

    On 28 Lis, 12:09, "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> wrote:

    > http://www.toyotaclub.hg.pl/celica.htm
    > Nie chcę zgadywać, jednak patrząc na wagę poprzedniego modelu i biorąc pod
    > uwagę rozwój nowych technologii, powodujących zmnieszenie wagi komponentów,
    > śmiem twierdzić, że bliżej mu będzie do 1000 niż 1500 kg...
    > Pozdrawiam !
    > WOJO

    Nowe technologie to jedno a komfort i ilość dodatkowych elementów np.
    bezpieczeństwa to drugie. Golf 1 ważył około 800 kg a Golf 6 waży ile?
    2x więcej.

  • 47. Data: 2011-11-28 19:55:13
    Od: Agent <p...@g...com>

    On 28 Lis, 15:42, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Do wyboru mamy małe, lekkie sportowe coupe z niskim środkiem ciężkości i
    > 200KM przy 7000RPM z małego silnika n/a - fajnie.
    >
    > Możemy wpakować większy silnik, ale coupe robi się ciężkawe z przodu -
    > mniej fajnie.
    >
    > Możemy dać turbo i walczyć z lagiem - też mniej fajnie.

    Lag przy obrotach 3000-7000 jest niemal niezauważalny więc daje moc i
    nie ma wad. Lag przy obrotach poniżej 3000 jest nieistotny podczas
    sportowej jazdy bo sie prawie nie schodzi poniżej tych obrotów.
    Natomiast podczas jazdy codziennej do pracy przyda się spora moc i
    moment przy niskich obrotach. No i zawsze można dać biturbo.

  • 48. Data: 2011-11-28 22:11:12
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Hello Yogi(n),

    -86-sports-car-revealed-arrives-june-2012/

    >W życiu.

    Jaaaasne. Oczywiście, o wiele wiekszę podobieństwo dostrzegasz przy
    porównaniu z landroverem i citroenem C1, prawda?
    --
    Yogi(n)

  • 49. Data: 2011-11-28 22:32:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-11-2011 22:11, Yogi(n) pisze:
    > Jaaaasne. Oczywiście, o wiele wiekszę podobieństwo dostrzegasz przy
    > porównaniu z landroverem i citroenem C1, prawda?

    Tak poważnie teraz, w którym miejscu widzisz podobieństwa?
    Przetłoczenia na błotnikach i masce - zupełnie różne, reflektory
    zupełnie inne, atrapa chłodnicy też... Oba mają 1 parę drzwi, kierownicę
    oraz 4 koła - co jeszcze?

    --
    Paweł

  • 50. Data: 2011-11-28 23:11:15
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-28 15:42, kamil pisze:

> [...]
    > 200KM przy 7000RPM z małego silnika n/a - fajnie.
    >
    > Możemy wpakować większy silnik, ale coupe robi się ciężkawe z przodu -

    Możemy przerzucić skrzynię do tyłu. Rozkład mas się poprawi. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl