  • 11. Data: 2011-11-28 12:28:53
    Temat: Re: Nowa Toyota Celica
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Teraz się wysil i pokaż jakieś nowe auto rozmiarów kompakta, ze wszystkimi
    > współczesnymi trzyliterkowymi systemami, który ma wyniki testów
    > zderzeniowych którymi można się pochwalić i któremu bliżej do 1000 niż
    > 1500 kg.
    OK - wysilę się
    2641 lbs = 1198 kg.
    WOJO

  • 12. Data: 2011-11-28 12:31:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 12:28:53 +0100, WOJO napisał(a):

    > OK - wysilę się
    > 2641 lbs = 1198 kg.

    przeczytałeś komentarze, brawo.
    A która to masa?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 13. Data: 2011-11-28 12:44:50
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > przeczytałeś komentarze, brawo.
    > A która to masa?
    A w komentarzach nie ma ? Sorry - sam sobie znajdź.
    WOJO

  • 14. Data: 2011-11-28 12:46:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 12:44:50 +0100, WOJO napisał(a):

    > A w komentarzach nie ma ? Sorry - sam sobie znajdź.

    Znalazłem - w zależności od wersji 1210 do 1250 kg pojazdu gotowego do
    jazdy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

  • 15. Data: 2011-11-28 12:49:53
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 11:46, Waldek Godel wrote:

    > Znalazłem - w zależności od wersji 1210 do 1250 kg pojazdu gotowego do
    > jazdy.

    Przy czym Toyota jedynie co podała, to plotkę na jakimś show że będzie o
    "up to 20% ligther than WRX STI".

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 16. Data: 2011-11-28 13:03:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-11-2011 11:31, kamil pisze:

    > Jeśli ty samochodem sportowym osiągającym max moc przy 7000RPM planujesz
    > jeździć od świateł do świateł nie przekraczając 3000 bo dużo pali, to po
    > prostu go sobie odpuść. Ciekawe czy zostanie RWD jak obiecywali, bo to
    > akurat ważniejsze.
    > Celica akurat (nie licząc GT4, która też nie urywa głowy osiągami) nigdy
    > nie była jakoś wybitnie mocna.

    Czyli kolejna zabawka w stylu dużo ryczy, średnio jedzie ;)

    --
    Paweł

  • 17. Data: 2011-11-28 13:11:04
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 12:03, DoQ wrote:

    > Czyli kolejna zabawka w stylu dużo ryczy, średnio jedzie ;)

    Jak to celica. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 18. Data: 2011-11-28 13:14:27
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 12:03, DoQ wrote:

    > Czyli kolejna zabawka w stylu dużo ryczy, średnio jedzie ;)

    Swoją drogą, przejedź się raz jakiś lekkim Type-R. Może być Civic EK9
    czy EP3, albo jeszcze lepiej jakaś Integra JDM. Max moc wysoko, dużo
    ryczy, a jedzie, cuda panie. Tylko że tym trzeba biegi wysoko zmieniać,
    jak się ktoś z paska w dizlu i ksenonach przesiądzie, to narzeka. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 19. Data: 2011-11-28 15:26:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-11-2011 13:14, kamil pisze:

> [...]
    > ryczy, a jedzie, cuda panie. Tylko że tym trzeba biegi wysoko zmieniać,
    > jak się ktoś z paska w dizlu i ksenonach przesiądzie, to narzeka. ;)

    Nie lubię takich silników, męczą mnie. Wolę opasłe wielolitrowe,
    nieszczególnie diesle. Podobnie jest z motocyklami, jak ktoś się
    przesiądzie z wyśrubowanej 600tki na coś większego to rozumie o co chodzi..

    --
    Paweł

  • 20. Data: 2011-11-28 15:34:49
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 14:26, DoQ wrote:

    > Nie lubię takich silników, męczą mnie. Wolę opasłe wielolitrowe,
    > nieszczególnie diesle. Podobnie jest z motocyklami, jak ktoś się
    > przesiądzie z wyśrubowanej 600tki na coś większego to rozumie o co chodzi..

    Rozumiem o co chodzi, wolisz ciężką krowę z przodu, zamiast czegoś
    lekkiego w zakręcie. Twoja wola :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil