  • Data: 2009-10-11 14:12:27
    Temat: Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radosław Sokół" napisał w wiadomości ...

    > Mnie wystarczy klawiaturę odsunąć. Wydaje mi się, że to
    > prostsze rozwiązanie?

    Zależy jakie masz biurko, ja naprawde nie mam miejsca na odsuniecie
    klawiatury na bok, a odłączanie jej nie jest wygodne. Oczywiście zawsze
    możesz napisać o klawiaturach bezprzewodowych, tylko lapka mam też po to aby
    raz na miesiąc lub dwa uruchomić jakąś prezentację w innym miejscu.

    > Jest. Oj, jeeest. Podnieś ekran w górę. Odsuń klawiaturę tak,
    > aby mieć całe przedramiona oparte na blacie. Ojej, nie da się?
    > Jak mi przykro...

    Tylko po co mam podnosić, odsuwać i opierać - przecież napisałem, że długo
    nie pracuje na nim? Zgadzam się, że przy dłuższej pracy można odczuwać
    niewygody laptopowej klawiatury.
    Poza tym zupełnie nierozumiem dlaczego chcesz mnie przekonać, że dokonałem
    złego wyboru skoro tego nie żałuje i nie mam kompletnie żadnych zastrzeżeń
    do pracy na laptopie, a jedyna wątpliwość jaką miałem była związana z
    akumulatorem.

    T.