  • Data: 2009-07-21 09:40:23
    Temat: Re: Notebook i dwa monitory zewnętrzne
    Od: "Krzysztof Gustaw Modzelewski (bez kropki)" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arczi pisze:

    > Nie przepchasz przez USB takiej ilości danych, niestety. Na malutki
    > wyświetlacz lub lichą jakość wystarczy, ale w fotografii potrzeba
    > zupełnego przeciwieństwa.

    No też tak myślałem, ale serwisy Logmein RDP, czy VNC są w stanie
    przenieść praktycznie obraz za pomocą kompresji bezstratnej po LANnie
    (100Mb) więc dlaczego po usb 2.0 (400Mb) nie dałoby rady ? Poczytaj
    spec. do tego chipset-u, jeśli napisali mądrze sterownik (wyłączając 3D
    które wymaga dużej mocy obliczeniowej owego przetwornika). To trochę
    taka karta graficzna, a przecież starsze karty PCI też sobie z grafiką
    radziły.
    Kusi mnie kupić taki 7" monitor z touch-em, mikrofonem i kamerą.
    Pozdrawiam,
    Gus